Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Program konferencji: 10 00 – 10 20 – Rejestracja uczestników
10 20 – 11 00 – Aleksandrów, Londyn, Feijó, Stawki. Maria Danilewicz Zielińska – człowiek książki, inspirator. Małgorzata Wdowczyk – dyrektor Szkoły Podstawowej im. Marii Danilewicz Zielińskiej w Stawkach
11 00 – 12 00 – Wartości w literaturze dla dzieci Wiesława Jędrzejczykowa – redaktor naczelna Wydawnictwa Literatura
12 00 – 12 30 Przerwa kawowa
12 30 – 13 00 – „Kolory kultury – tworzenie projektu międzykulturowego w ramach działań biblioteki szkolnej“ Joanna Kotwicka – nauczyciel etyki i nauczyciel bibliotekarz w Zespole Szkół nr 1 im. Bartłomieja z Bydgoszczy w Bydgoszczy, doradca metodyczny w Miejskim Ośrodku Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy w zakresie edukacji ucznia cudzoziemskiego i reemigranta, wiceprezes Fundacji Asante
13 00 – 13 30 – Zagadkowa biblioteka, czyli escape room w bibliotece Joanna Guzińska, Agnieszka Gąsiorowska – Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Bydgoszczy
13 30 – 14 00 – Wygrana biblioteka, czyli Akademia Gier Logicznych w PBW w Bydgoszczy Justyna Frelichowska , Ewa Bielska – Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Bydgoszczy
14 00 – 14 30 – Realizacja Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa w PBW w Bydgoszczy Ewa Bedełek – Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Bydgoszczy
Warsztaty dla muzealników z województwa kujawsko-pomorskiego pt. „Edukacja niepodległościowa“. 9.30 – przywitanie uczestników 9.40 – Muzeum Oświaty w Bydgoszczy na 100-lecie odzyskania niepodległości – prezentacja wystawy posterowej 10.00 – Sprawiedliwi wśród narodów świata – Irena Sendlerowa 10.30 – Marian Rejewski – bydgoszczanin, matematyk, kryptolog – oprowadzenie po wystawie 10.45 – Stara szkoła, germanizacja, Polacy walczący o niepodległość 11.15 – wystąpienia gości 11.45 – przerwa kawowa 12.15 – uczestnicy podzieleni na grupy uczestnicza w warsztatach i zajęciach pokazowych (escape room, gry historyczne dot. niepogległości, robienie kotylionów 14.30 – spotkanie autorskie z Markiem Pasterczukiem i Jerzym Lelwicem – „Trzeba ginąć, stąd się nie wychodzi. Krojanty 1939 – prawdy, mity, legendy“
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zajęcia z doradztwa zawodowego. Celem zajęć jest doskonalenie przez uczniów umiejętności dostrzegania i nazywania swoich atutów, kształtowanie umiejętności określania swoich zalet oraz dokonanie wartościowania swoich mocnych stron.
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy uczniów o świecie zawodów, zapoznanie młodzieży z lokalnym rynkiem pracy oraz zwróceniu uwagi na stereotypy w myśleniu o rolach zawodowych.
Prelekcja Sławomira Ściesińskiego dla młodzieży z LO nr 1 na temat pracy tłumacza oraz przedstawienie sylwetki autora przetłumaczonej przez niego książki – Leopoldo Marechala.
Spotkanie w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli języka angielskiego szkół podstawowych, koordynowanej przez nauczyciela konsultanta z KPCEN w Bydgoszczy Justynę Adamską.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Spotkanie dla studentów germanistyki – promocja zbiorów niemieckojęzycznych biblioteki i Medioteki Języka Niemieckiego pod patronatem Goethe Institut działającej w Czytelni.
Prelekcja Sławomira Ściesińskiego na temat pracy tłumacza oraz przedstawienie sylwetki autora przetłumaczonej przez niego książki – Leopoldo Marechala.
Prelekcja Sławomira Ściesińskiego na temat pracy tłumacza oraz przedstawienie sylwetki autora przetłumaczonej przez niego książki – Leopoldo Marechala.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Prelekcja Sławomira Ściesińskiego na temat pracy tłumacza oraz przedstawienie sylwetki autora przetłumaczonej przez niego książki – Leopoldo Marechala.