Celem kursu jest nabycie przez uczestników podstawowych kompetencji językowych. Kursanci poznają zwroty i wyrażenia niezbędne w podstawowej komunikacji w jęz. angielskim w różnych sytuacjach życiowych, z którymi uczestnicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobieżnych kontaktach z obcokrajowcami w Polsce.
Zajęcia prowadzone przez płk. Jerzego Lelwica o dokonaniach Mariana Rejewskiego i grupy polskich kryptologów, którzy złamali szyfr Enigmy i przyczynili się do skrócenia II wojny światowej.
Celem kursu jest nabycie przez uczestników podstawowych kompetencji językowych. Kursanci poznają zwroty i wyrażenia niezbędne w podstawowej komunikacji w jęz. angielskim w różnych sytuacjach życiowych, z którymi uczestnicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobieżnych kontaktach z obcokrajowcami w Polsce.
RECYTATORATOR – Konkurs recytatorsko-oratorski adresowany do uczniów gimnazjów z Bydgoszczy i regionu, premiowany dodatkowymi punktami, które będą doliczane do wyników testów gimnazjalnych przy aplikowaniu do szkoły ponadgimnazjalnej. Uczestnicy przygotowują dwuelementowe wystąpienia składające się z recytacji wybranego fragmentu prozy oraz krótkiego przemówienia uzasadniającego wybór. 9.30- 10.45 – przesłuchania konkursowe 10.45 – 11.30 wykład – „Rok 2018 rokiem praw kobiet” Zwiedzanie wystawy książek o kobietach oraz sali poświęconej Marianowi Rejewskiemu 11.30 – ogłoszenie wyników
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Uczestnicy poznają podania, legendy, baśnie i bajki o tematyce regionalnej, rysują, kolorują, tworzą, bawią się.
Zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Uczestnicy poznają podania, legendy, baśnie i bajki o tematyce regionalnej, rysują, kolorują, tworzą, bawią się.
Celem kursu jest nabycie przez uczestników podstawowych kompetencji językowych. Kursanci poznają zwroty i wyrażenia niezbędne w podstawowej komunikacji w jęz. angielskim w różnych sytuacjach życiowych, z którymi uczestnicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobieżnych kontaktach z obcokrajowcami w Polsce.
Zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Uczestnicy poznają podania, legendy, baśnie i bajki o tematyce regionalnej, rysują, kolorują, tworzą, bawią się.
Zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Uczestnicy poznają podania, legendy, baśnie i bajki o tematyce regionalnej, rysują, kolorują, tworzą, bawią się.
Podsumowanie konkursu „Literatura niemiecka w ilustracji” oraz wręczenie nagród laureatom
Kompetencje informacyjne młodzieży w świetle badań biometrycznych – dr hab. Małgorzata Kisilowska – Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego
Biblioteki w świecie wirtualnej i wzbogaconej rzeczywistości – prof. dr hab. Wojciech Cellary – Katedra Technologii Informacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Connecting Education and Library Through Online Communication. The role of Psychology (Współdziałanie biblioteki i podmiotów edukacyjnych w cyberprzestrzeni. Aspekt psychologiczny) – Mirjana Rupar – Faculty of Social Studies Masaryk University Brno
Oblicza sieci – Robert Preus – Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy
Czy papierowa książka to efektowny luksus? Przyszłość książki w dobie cyfryzacji – Agnieszka Grochocka, Maria Radzińska-Siedlaczek – Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 6 w Bydgoszczy
Nowa odsłona portalu informacyjnego EDUPOLIS – Beata Cieślińska, Ryszard Karczewski – Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Bydgoszczy
Celem kursu jest nabycie przez uczestników podstawowych kompetencji językowych. Kursanci poznają zwroty i wyrażenia niezbędne w podstawowej komunikacji w jęz. angielskim w różnych sytuacjach życiowych, z którymi uczestnicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobieżnych kontaktach z obcokrajowcami w Polsce.
Zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Uczestnicy poznają podania, legendy, baśnie i bajki o tematyce regionalnej, rysują, kolorują, tworzą, bawią się.
Zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Uczestnicy poznają podania, legendy, baśnie i bajki o tematyce regionalnej, rysują, kolorują, tworzą, bawią się.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Uczestnicy poznają podania, legendy, baśnie i bajki o tematyce regionalnej, rysują, kolorują, tworzą, bawią się.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Uczestnicy poznają podania, legendy, baśnie i bajki o tematyce regionalnej, rysują, kolorują, tworzą, bawią się.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Celem kursu jest nabycie przez uczestników podstawowych kompetencji językowych. Kursanci poznają zwroty i wyrażenia niezbędne w podstawowej komunikacji w jęz. angielskim w różnych sytuacjach życiowych, z którymi uczestnicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobieżnych kontaktach z obcokrajowcami w Polsce.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Pogadanka, zwiedzanie wystawy, krzyżówki, komiksy, książki o Rejewskim i szyfrowaniu – zajęcia edukacyjne dla uczniów, wzbogacające wiedzę o wybitnym bydgoszczaninie.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Pogadanka, zwiedzanie wystawy, krzyżówki, komiksy, książki o Rejewskim i szyfrowaniu – zajęcia edukacyjne dla uczniów, wzbogacające wiedzę o wybitnym bydgoszczaninie.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Pogadanka, zwiedzanie wystawy, krzyżówki, komiksy, książki o Rejewskim i szyfrowaniu – zajęcia edukacyjne dla uczniów, wzbogacające wiedzę o wybitnym bydgoszczaninie.
Celem kursu jest nabycie przez uczestników podstawowych kompetencji językowych. Kursanci poznają zwroty i wyrażenia niezbędne w podstawowej komunikacji w jęz. angielskim w różnych sytuacjach życiowych, z którymi uczestnicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobieżnych kontaktach z obcokrajowcami w Polsce.
Spotkanie w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli języka angielskiego szkół podstawowych, koordynowanej przez nauczyciela konsultanta z KPCEN w Bydgoszczy Justynę Adamską.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Pogadanka, zwiedzanie wystawy, krzyżówki, komiksy, książki o Rejewskim i szyfrowaniu – zajęcia edukacyjne dla uczniów, wzbogacające wiedzę o wybitnym bydgoszczaninie.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Pogadanka, zwiedzanie wystawy, krzyżówki, komiksy, książki o Rejewskim i szyfrowaniu – zajęcia edukacyjne dla uczniów, wzbogacające wiedzę o wybitnym bydgoszczaninie.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Pogadanka, zwiedzanie wystawy, krzyżówki, komiksy, książki o Rejewskim i szyfrowaniu – zajęcia edukacyjne dla uczniów, wzbogacające wiedzę o wybitnym bydgoszczaninie.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Pogadanka, zwiedzanie wystawy, krzyżówki, komiksy, książki o Rejewskim i szyfrowaniu – zajęcia edukacyjne dla uczniów, wzbogacające wiedzę o wybitnym bydgoszczaninie.
Celem kursu jest nabycie przez uczestników podstawowych kompetencji językowych. Kursanci poznają zwroty i wyrażenia niezbędne w podstawowej komunikacji w jęz. angielskim w różnych sytuacjach życiowych, z którymi uczestnicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobieżnych kontaktach z obcokrajowcami w Polsce.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zajęcia poświęcone nauczycielom, którzy zginęli w masowych egzekucjach i w obozach zagłady podczas okupacji hitlerowskiej. Bydgoski wrzesień 1939 r. oraz tajne nauczanie. Zwiedzanie stałej wystawy.
Celem kursu jest nabycie przez uczestników podstawowych kompetencji językowych. Kursanci poznają zwroty i wyrażenia niezbędne w podstawowej komunikacji w jęz. angielskim w różnych sytuacjach życiowych, z którymi uczestnicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobieżnych kontaktach z obcokrajowcami w Polsce.