Wręczenie nagród laureatom konkursu „Niech połączy nas książka…”! na film w formacie MP4 o długości do 7 min prezentujący polecaną książkę metodą booktalkingu.
10.00 – 10.30 Rejestracja uczestników 10.30 – 11.00 Nowoczesna biblioteka akademicka – dr Aldona Chlewicka-Mączyńska – dyrektor Biblioteki Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy 11.00 – 11.40 Crowdsourcing internetowy w działalności bibliotek – dr hab. Małgorzata Kowalska – Instytut Informacji Naukowej i Bibliologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu 11.40 – 12.20 Biblioteki w rzeczywistości społecznościowych mediów i mobilnych technologii – dr Grzegorz Gmiterek – Katedra Bibliografii i Dokumentacji Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego 12.20 – 12.40 Przerwa kawowa 12.40 – 13.20 Moje bibliotekarskie i niebibliotekarskie pasje – Marcin Karnowski – Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Bydgoszczy – bibliotekarz, animator kultury, poeta, prozaik, perkusista 13.20 – 14.00 Realizacja programu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy i porozmawiajmy o wartościach”- Ewa Bedełek – kierownik Wydziału Informacji i Wspomagania Placówek Oświatowych w Pedagogicznej Bibliotece Wojewódzkiej w Bydgoszczy
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w określonym czasie. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do wyjścia. Wystarczy znaleźć kod…
Warsztaty dla dzieci. Zajęcia z kaligrafii przy użyciu pióra ze stalówką i atramentu. Lepienie figurek z plasteliny. Jak wyglądała szkoła naszych dziadków i pradziadków.
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w określonym czasie. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do wyjścia. Wystarczy znaleźć kod…
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w określonym czasie. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do wyjścia. Wystarczy znaleźć kod…
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w określonym czasie. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do wyjścia. Wystarczy znaleźć kod…
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w określonym czasie. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do wyjścia. Wystarczy znaleźć kod…
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 minut. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do wyjścia. Wystarczy znaleźć kod…
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w określonym czasie. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do wyjścia. Wystarczy znaleźć kod…
Celem zajęć dla dzieci jest: • popularyzacja książki i biblioteki wśród najmłodszych dzieci, • wsparcie szkół i placówek edukacyjnych w zakresie realizacji funkcji wychowawczej, • integracja dzieci i doskonalenie umiejętności współdziałania w zespole, • wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z różnych placówek, • rozwijanie w uczestnikach zainteresowania literaturą, • przygotowanie dzieci do roli świadomego czytelnika, • wytworzenie pozytywnych motywacji do czytania książek, • promowanie i upowszechnianie regionalnego dziedzictwa kulturowego, • kształtowanie wrażliwości artystycznej dzieci.
Celem zajęć dla dzieci jest: • popularyzacja książki i biblioteki wśród najmłodszych dzieci, • wsparcie szkół i placówek edukacyjnych w zakresie realizacji funkcji wychowawczej, • integracja dzieci i doskonalenie umiejętności współdziałania w zespole, • wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z różnych placówek, • rozwijanie w uczestnikach zainteresowania literaturą, • przygotowanie dzieci do roli świadomego czytelnika, • wytworzenie pozytywnych motywacji do czytania książek, • promowanie i upowszechnianie regionalnego dziedzictwa kulturowego, • kształtowanie wrażliwości artystycznej dzieci.
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w określonym czasie. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do wyjścia. Wystarczy znaleźć kod…
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w określonym czasie. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do wyjścia. Wystarczy znaleźć kod…
Prelekcja i prezentacja multimedialna dla członków ZNP popularyzująca postać pierwszego prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej na Uchodźstwie, w szczególności zaś jego związku z regionem kujawsko-pomorskim.
Spotkanie dla osób niewidomych i słabowidzących zrzeszonych w Polskim Związku Niewidomych. Prezentacja fragmentów m.in. Szmaragdowej tablicy Carla Montero, Paragrafu 22 Josepha Hellera, Mojej wielkiej greckiej przygody Johna Mole’a, Botaniki duszy Elizabeth Gilbert oraz Włoskich butów Henninga Mankella. Promocja audiobooków ze zbiorów Biblioteki.
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 minut. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do wyjścia. Wystarczy znaleźć kod…