- 2020.Marzec.Poniedziałek
Stara szkoła
Zajęcia prezentujące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudziestolecia międzywojennego.
- 2121.Marzec.Wtorek
Poznaj zawody
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy uczniów o świecie zawodów, zapoznanie młodzieży z lokalnym rynkiem pracy oraz zwróceniu uwagi na stereotypy w myśleniu o rolach zawodowych.
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Stara szkoła
Zajęcia prezentujące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudziestolecia międzywojennego.
Poznaj zawody
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy uczniów o świecie zawodów, zapoznanie młodzieży z lokalnym rynkiem pracy oraz zwróceniu uwagi na stereotypy w myśleniu o rolach zawodowych.
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Poznaj zawody
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy uczniów o świecie zawodów, zapoznanie młodzieży z lokalnym rynkiem pracy oraz zwróceniu uwagi na stereotypy w myśleniu o rolach zawodowych.
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Poznaj zawody
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy uczniów o świecie zawodów, zapoznanie młodzieży z lokalnym rynkiem pracy oraz zwróceniu uwagi na stereotypy w myśleniu o rolach zawodowych.
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
- 2222.Marzec.Środa
Stara szkoła
Zajęcia prezentujące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudziestolecia międzywojennego.
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
- 2323.Marzec.Czwartek
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Hejt i antyhejt
Zajęcia edukacyjne dla uczniów o tym, jak przeciwstawiać się negatywnym zjawiskom w Internecie i poza nim.
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Poznaj zawody
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy uczniów o świecie zawodów, zapoznanie młodzieży z lokalnym rynkiem pracy oraz zwróceniu uwagi na stereotypy w myśleniu o rolach zawodowych.
Hejt i antyhejt
Zajęcia edukacyjne dla uczniów o tym, jak przeciwstawiać się negatywnym zjawiskom w Internecie i poza nim.
Poznaj zawody
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy uczniów o świecie zawodów, zapoznanie młodzieży z lokalnym rynkiem pracy oraz zwróceniu uwagi na stereotypy w myśleniu o rolach zawodowych.
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Hejt i antyhejt
Zajęcia edukacyjne dla uczniów o tym, jak przeciwstawiać się negatywnym zjawiskom w Internecie i poza nim.
Poznaj zawody
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy uczniów o świecie zawodów, zapoznanie młodzieży z lokalnym rynkiem pracy oraz zwróceniu uwagi na stereotypy w myśleniu o rolach zawodowych.
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Hejt i antyhejt
Zajęcia edukacyjne dla uczniów o tym, jak przeciwstawiać się negatywnym zjawiskom w Internecie i poza nim.
Poznaj zawody
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy uczniów o świecie zawodów, zapoznanie młodzieży z lokalnym rynkiem pracy oraz zwróceniu uwagi na stereotypy w myśleniu o rolach zawodowych.
Poznaj zawody
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy uczniów o świecie zawodów, zapoznanie młodzieży z lokalnym rynkiem pracy oraz zwróceniu uwagi na stereotypy w myśleniu o rolach zawodowych.
- 2424.Marzec.Piątek
Hejt i antyhejt
Zajęcia edukacyjne dla uczniów o tym, jak przeciwstawiać się negatywnym zjawiskom w Internecie i poza nim.
M. Rejewski: matematyk i kryptolog z Bydgoszczy
Zajęcia edukacyjne o wkładzie intelektualnym polskiego kryptologa w sukces złamania kodu niemieckiej maszyny i jego wpływu na losy II wojny światowej. Deszyfrowanie informacji na komputerowych symulatorach „Enigmy“.
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Hejt i antyhejt
Zajęcia edukacyjne dla uczniów o tym, jak przeciwstawiać się negatywnym zjawiskom w Internecie i poza nim.
M. Rejewski: matematyk i kryptolog z Bydgoszczy
Zajęcia edukacyjne o wkładzie intelektualnym polskiego kryptologa w sukces złamania kodu niemieckiej maszyny i jego wpływu na losy II wojny światowej. Deszyfrowanie informacji na komputerowych symulatorach „Enigmy“.
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Hejt i antyhejt
Zajęcia edukacyjne dla uczniów o tym, jak przeciwstawiać się negatywnym zjawiskom w Internecie i poza nim.
M. Rejewski: matematyk i kryptolog z Bydgoszczy
Zajęcia edukacyjne o wkładzie intelektualnym polskiego kryptologa w sukces złamania kodu niemieckiej maszyny i jego wpływu na losy II wojny światowej. Deszyfrowanie informacji na komputerowych symulatorach „Enigmy“.
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Hejt i antyhejt
Zajęcia edukacyjne dla uczniów o tym, jak przeciwstawiać się negatywnym zjawiskom w Internecie i poza nim.
M. Rejewski: matematyk i kryptolog z Bydgoszczy
Zajęcia edukacyjne o wkładzie intelektualnym polskiego kryptologa w sukces złamania kodu niemieckiej maszyny i jego wpływu na losy II wojny światowej. Deszyfrowanie informacji na komputerowych symulatorach „Enigmy“.
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Hejt i antyhejt
Zajęcia edukacyjne dla uczniów o tym, jak przeciwstawiać się negatywnym zjawiskom w Internecie i poza nim.
M. Rejewski: matematyk i kryptolog z Bydgoszczy
Zajęcia edukacyjne o wkładzie intelektualnym polskiego kryptologa w sukces złamania kodu niemieckiej maszyny i jego wpływu na losy II wojny światowej. Deszyfrowanie informacji na komputerowych symulatorach „Enigmy“.
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
- 2525.Marzec.SobotaBrak wydarzeń
- 2626.Marzec.NiedzielaBrak wydarzeń
Wydarzenia
«
»