Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Prelekcja Iwony Skowron i Małgorzaty Kalinowskiej na konferencji popularnonaukowej „Od Powstania Wielkopolskiego do Antoniego Nadskakuły. Drogi Nakła nad Notecią do niepodległości“.
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zajęcia edukacyjne w Dziecięcej Akademii Czytania Bajek dla przedszkolaków i uczniów klas I‑III promujące czytelnictwo. Głośne czytanie wybranych tekstów literackich o tematyce związanej z tematem spotkania. Zajęcia są uatrakcyjniane pogadanką lub prezentacją wprowadzającą, zabawnymi i ciekawymi anegdotami, rozmową kierowaną z dziećmi na temat czytanych utworów oraz dającą im możliwość wyrażenia swoich emocji. Uczestnicy zajęć wykonują prace plastyczne lub inne zadania (np. krzyżówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).
Zajęcia edukacyjne w Dziecięcej Akademii Czytania Bajek dla przedszkolaków i uczniów klas I‑III promujące czytelnictwo. Głośne czytanie wybranych tekstów literackich o tematyce związanej z tematem spotkania. Zajęcia są uatrakcyjniane pogadanką lub prezentacją wprowadzającą, zabawnymi i ciekawymi anegdotami, rozmową kierowaną z dziećmi na temat czytanych utworów oraz dającą im możliwość wyrażenia swoich emocji. Uczestnicy zajęć wykonują prace plastyczne lub inne zadania (np. krzyżówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).
Zajęcia edukacyjne w Dziecięcej Akademii Czytania Bajek dla przedszkolaków i uczniów klas I‑III promujące czytelnictwo. Głośne czytanie wybranych tekstów literackich o tematyce związanej z tematem spotkania. Zajęcia są uatrakcyjniane pogadanką lub prezentacją wprowadzającą, zabawnymi i ciekawymi anegdotami, rozmową kierowaną z dziećmi na temat czytanych utworów oraz dającą im możliwość wyrażenia swoich emocji. Uczestnicy zajęć wykonują prace plastyczne lub inne zadania (np. krzyżówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).
Zajęcia edukacyjne w Dziecięcej Akademii Czytania Bajek dla przedszkolaków i uczniów klas I‑III promujące czytelnictwo. Głośne czytanie wybranych tekstów literackich o tematyce związanej z tematem spotkania. Zajęcia są uatrakcyjniane pogadanką lub prezentacją wprowadzającą, zabawnymi i ciekawymi anegdotami, rozmową kierowaną z dziećmi na temat czytanych utworów oraz dającą im możliwość wyrażenia swoich emocji. Uczestnicy zajęć wykonują prace plastyczne lub inne zadania (np. krzyżówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).
Zajęcia edukacyjne w Dziecięcej Akademii Czytania Bajek dla przedszkolaków i uczniów klas I‑III promujące czytelnictwo. Głośne czytanie wybranych tekstów literackich o tematyce związanej z tematem spotkania. Zajęcia są uatrakcyjniane pogadanką lub prezentacją wprowadzającą, zabawnymi i ciekawymi anegdotami, rozmową kierowaną z dziećmi na temat czytanych utworów oraz dającą im możliwość wyrażenia swoich emocji. Uczestnicy zajęć wykonują prace plastyczne lub inne zadania (np. krzyżówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).
Zajęcia edukacyjne w Dziecięcej Akademii Czytania Bajek dla przedszkolaków i uczniów klas I‑III promujące czytelnictwo. Głośne czytanie wybranych tekstów literackich o tematyce związanej z tematem spotkania. Zajęcia są uatrakcyjniane pogadanką lub prezentacją wprowadzającą, zabawnymi i ciekawymi anegdotami, rozmową kierowaną z dziećmi na temat czytanych utworów oraz dającą im możliwość wyrażenia swoich emocji. Uczestnicy zajęć wykonują prace plastyczne lub inne zadania (np. krzyżówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).
Zajęcia edukacyjne w Dziecięcej Akademii Czytania Bajek dla przedszkolaków i uczniów klas I‑III promujące czytelnictwo. Głośne czytanie wybranych tekstów literackich o tematyce związanej z tematem spotkania. Zajęcia są uatrakcyjniane pogadanką lub prezentacją wprowadzającą, zabawnymi i ciekawymi anegdotami, rozmową kierowaną z dziećmi na temat czytanych utworów oraz dającą im możliwość wyrażenia swoich emocji. Uczestnicy zajęć wykonują prace plastyczne lub inne zadania (np. krzyżówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).