Kalendarz prezentuje zajęcia edukacyjne, muzealne, wystawy, spotkania autorskie, szkolenia i warsztaty organizowane przez Pedagogiczną Bibliotekę Wojewódzką im. Mariana Rejewskiego w Bydgoszczy.
- 2222.Kwiecień.PoniedziałekBrak wydarzeń
- 2323.Kwiecień.WtorekBrak wydarzeń
- 2424.Kwiecień.Środa
Germanizacja i rusyfikacja szkolnictwa w okresie zaborów
Uczniowie polscy w walce o język ojczysty – zajęcia dla dzieci i młodzieży. - 2525.Kwiecień.Czwartek
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Programowanie z Ozobotem
Zajęcia edukacyjne dla kl. 1 – 3 szkoły podstawowej. Cele zajęć:
- podnoszenie kompetencji informatycznych uczniów;
- rozwijanie umiejętności rozumienia, analizowania i rozwiązywania problemów;
- nauczanie programowania i rozwiązywania problemów z wykorzystaniem urządzeń cyfrowych.
- 2626.Kwiecień.Piątek
Klub Enigma
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Matematyczne wyszywanie, czyli haft na papierze
Połączenie geometrii ze sztuką, tworzenie obrazów za pomocą odcinków z kolorowych nitek. Uczestnicy zapoznają się z gotowymi obrazami oraz sami spróbują sił w wyszywaniu.
Klub Enigma
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
M. Rejewski: matematyk i kryptolog z Bydgoszczy
Zajęcia edukacyjne o wkładzie intelektualnym polskich kryptologów w sukces złamania kodu niemieckiej maszyny i jego wpływu na losy II wojny światowej. Deszyfrowanie informacji na komputerowych symulatorach „Enigmy“.
Klub Enigma
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
M. Rejewski: matematyk i kryptolog z Bydgoszczy
Zajęcia edukacyjne o wkładzie intelektualnym polskich kryptologów w sukces złamania kodu niemieckiej maszyny i jego wpływu na losy II wojny światowej. Deszyfrowanie informacji na komputerowych symulatorach „Enigmy“.
Klub Enigma
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Matematyczne wyszywanie, czyli haft na papierze
Połączenie geometrii ze sztuką, tworzenie obrazów za pomocą odcinków z kolorowych nitek. Uczestnicy zapoznają się z gotowymi obrazami oraz sami spróbują sił w wyszywaniu.
M. Rejewski: matematyk i kryptolog z Bydgoszczy
Zajęcia edukacyjne o wkładzie intelektualnym polskich kryptologów w sukces złamania kodu niemieckiej maszyny i jego wpływu na losy II wojny światowej. Deszyfrowanie informacji na komputerowych symulatorach „Enigmy“.
- 2727.Kwiecień.SobotaBrak wydarzeń
- 2828.Kwiecień.NiedzielaBrak wydarzeń