Kalendarz prezentuje zajęcia edukacyjne, muzealne, wystawy, spotkania autorskie, szkolenia i warsztaty organizowane przez Pedagogiczną Bibliotekę Wojewódzką im. Mariana Rejewskiego w Bydgoszczy.
- 1818.Listopad.Poniedziałek
Marian Rejewski – bydgoszczanin, matematyk, kryptolog
Wykład płk. Jerzego Lelwica o dokonaniach Mariana Rejewskiego i grupy polskich kryptologów, którzy złamali szyfr Enigmy i przyczynili się do skrócenia II wojny światowej.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. Uczestnicy powinni ze sobą współpracować, wykorzystać swoje zdolności analityczne, rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Pokonamy fale
Zajęcia edukacyjne przygotowane w ramach projektu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy i porozmawiajmy o wartościach”.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. Uczestnicy powinni ze sobą współpracować, wykorzystać swoje zdolności analityczne, rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Marian Rejewski – bydgoszczanin, matematyk, kryptolog
Wykład płk. Jerzego Lelwica o dokonaniach Mariana Rejewskiego i grupy polskich kryptologów, którzy złamali szyfr Enigmy i przyczynili się do skrócenia II wojny światowej.
Pokonamy fale
Zajęcia edukacyjne przygotowane w ramach projektu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy i porozmawiajmy o wartościach”.
Marian Rejewski – bydgoszczanin, matematyk, kryptolog
Wykład płk. Jerzego Lelwica o dokonaniach Mariana Rejewskiego i grupy polskich kryptologów, którzy złamali szyfr Enigmy i przyczynili się do skrócenia II wojny światowej.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. Uczestnicy powinni ze sobą współpracować, wykorzystać swoje zdolności analityczne, rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. Uczestnicy powinni ze sobą współpracować, wykorzystać swoje zdolności analityczne, rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. Uczestnicy powinni ze sobą współpracować, wykorzystać swoje zdolności analityczne, rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Pokonamy fale
Zajęcia edukacyjne przygotowane w ramach projektu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy i porozmawiajmy o wartościach”.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. Uczestnicy powinni ze sobą współpracować, wykorzystać swoje zdolności analityczne, rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.