- 0404.Marzec.Poniedziałek
Programowanie z Ozobotem
Zajęcia edukacyjne dla kl. 1 – 3 szkoły podstawowej. Cele zajęć:
- podnoszenie kompetencji informatycznych uczniów;
- rozwijanie umiejętności rozumienia, analizowania i rozwiązywania problemów;
- nauczanie programowania i rozwiązywania problemów z wykorzystaniem urządzeń cyfrowych.
Czy wojna jest dla dzieci?
Zajęcia dla uczniów szkół podstawowych o zagrożeniach i konsekwencjach działań wojennych.
- 0505.Marzec.Wtorek
Klub Enigma
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
To, co konieczne, to, co zbyteczne
Zajęcia edukacyjne dla młodzieży przygotowane w ramach projektu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy i porozmawiajmy o wartościach”.
Klub Enigma
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
To, co konieczne, to, co zbyteczne
Zajęcia edukacyjne dla młodzieży przygotowane w ramach projektu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy i porozmawiajmy o wartościach”.
Klub Enigma
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Klub Enigma
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Sieć nauczycieli jęz. angielskiego
Spotkanie w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli języka angielskiego szkół podstawowych, koordynowanej przez nauczyciela konsultanta z KPCEN w Bydgoszczy Justynę Adamską.
- 0606.Marzec.Środa
Gra o Polskę
Zajęcia edukacyjne dla kl. 2 – 8 szkoły podstawowej, na których uczniowie poprzez gry planszowe uczą się historii Polski.
Klub Enigma
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Stara szkoła
Zajęcia prezentujące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudziestolecia międzywojennego.
Gra o Polskę
Zajęcia edukacyjne dla kl. 2 – 8 szkoły podstawowej, na których uczniowie poprzez gry planszowe uczą się historii Polski.
Klub Enigma
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Klub Enigma
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Klub Enigma
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
- 0707.Marzec.Czwartek
To, co konieczne, to, co zbyteczne
Zajęcia edukacyjne dla młodzieży przygotowane w ramach projektu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy i porozmawiajmy o wartościach”.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
To, co konieczne, to, co zbyteczne
Zajęcia edukacyjne dla młodzieży przygotowane w ramach projektu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy i porozmawiajmy o wartościach”.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
- 0808.Marzec.PiątekBrak wydarzeń
- 0909.Marzec.SobotaBrak wydarzeń
- 1010.Marzec.NiedzielaBrak wydarzeń
Wydarzenia
«
»