- 0909.Październik.Poniedziałek
To, co konieczne, to, co zbyteczne
Zajęcia edukacyjne przygotowane w ramach projektu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy i porozmawiajmy o wartościach”.
Klub Enigma
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Marian Rejewski – bydgoszczanin, matematyk, kryptolog
Zajęcia prowadzone przez płk. Jerzego Lelwica o dokonaniach Mariana Rejewskiego i grupy polskich kryptologów, którzy złamali szyfr Enigmy i przyczynili się do skrócenia II wojny światowej.
Szkoła naszych dziadków i pra…
Zajęcia prezentujące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudziestolecia międzywojennego.
To, co konieczne, to, co zbyteczne
Zajęcia edukacyjne przygotowane w ramach projektu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy i porozmawiajmy o wartościach”.
Klub Enigma
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
To, co konieczne, to, co zbyteczne
Zajęcia edukacyjne przygotowane w ramach projektu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy i porozmawiajmy o wartościach”.
Klub Enigma
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Marian Rejewski – bydgoszczanin, matematyk, kryptolog
Zajęcia prowadzone przez płk. Jerzego Lelwica o dokonaniach Mariana Rejewskiego i grupy polskich kryptologów, którzy złamali szyfr Enigmy i przyczynili się do skrócenia II wojny światowej.
To, co konieczne, to, co zbyteczne
Zajęcia edukacyjne przygotowane w ramach projektu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy i porozmawiajmy o wartościach”.
Klub Enigma
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
- 1010.Październik.Wtorek
Stara szkoła
Zajęcia prezentujące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudziestolecia międzywojennego.
- 1111.Październik.Środa
Szkoła naszych dziadków i pra…
Zajęcia prezentujące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudziestolecia międzywojennego.
Klub Enigma
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 minut. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do wyjścia. Wystarczy znaleźć kod…
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 minut. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do wyjścia. Wystarczy znaleźć kod…
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 minut. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do wyjścia. Wystarczy znaleźć kod…
- 1212.Październik.Czwartek
Plastusiowy pamiętnik
Warsztaty dla dzieci. Zajęcia z kaligrafii przy użyciu pióra ze stalówką i atramentu. Lepienie figurek z plasteliny. Jak wyglądała szkoła naszych dziadków i pradziadków.
Klub Enigma
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Nie jesteśmy sami na świecie, czyli o szacunku wobec siebie i innych
Zajęcia edukacyjne przygotowane w ramach projektu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy i porozmawiajmy o wartościach”
Dobro bez granic
Zajęcia dla młodzieży z okazji Roku Adama Chmielowskiego – św. brata Alberta. Motto spotkania: „Być dobrym jak chleb…”
Klub Enigma
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Alicja w krainie chaosu
Zajęcia edukacyjne przygotowane w ramach projektu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy i porozmawiajmy o wartościach”.
Klub Enigma
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Klub Enigma
Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydostać się z pomieszczenia w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
- 1313.Październik.Piątek
Plastusiowy pamiętnik
Warsztaty dla dzieci. Zajęcia z kaligrafii przy użyciu pióra ze stalówką i atramentu. Lepienie figurek z plasteliny. Jak wyglądała szkoła naszych dziadków i pradziadków.
Plastusiowy pamiętnik
Warsztaty dla dzieci. Zajęcia z kaligrafii przy użyciu pióra ze stalówką i atramentu. Lepienie figurek z plasteliny. Jak wyglądała szkoła naszych dziadków i pradziadków.
- 1414.Październik.SobotaBrak wydarzeń
- 1515.Październik.NiedzielaBrak wydarzeń
Wydarzenia
«
»