Kalendarz prezentuje zajęcia edukacyjne, muzealne, wystawy, spotkania autorskie, szkolenia i warsztaty organizowane przez Pedagogiczną Bibliotekę Wojewódzką im. Mariana Rejewskiego w Bydgoszczy.
- 1818.Listopad.Poniedziałek
Marian Rejewski – bydgoszczanin, matematyk, kryptolog
Wykład płk. Jerzego Lelwica o dokonaniach Mariana Rejewskiego i grupy polskich kryptologów, którzy złamali szyfr Enigmy i przyczynili się do skrócenia II wojny światowej.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. Uczestnicy powinni ze sobą współpracować, wykorzystać swoje zdolności analityczne, rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Pokonamy fale
Zajęcia edukacyjne przygotowane w ramach projektu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy i porozmawiajmy o wartościach”.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. Uczestnicy powinni ze sobą współpracować, wykorzystać swoje zdolności analityczne, rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Marian Rejewski – bydgoszczanin, matematyk, kryptolog
Wykład płk. Jerzego Lelwica o dokonaniach Mariana Rejewskiego i grupy polskich kryptologów, którzy złamali szyfr Enigmy i przyczynili się do skrócenia II wojny światowej.
Pokonamy fale
Zajęcia edukacyjne przygotowane w ramach projektu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy i porozmawiajmy o wartościach”.
Marian Rejewski – bydgoszczanin, matematyk, kryptolog
Wykład płk. Jerzego Lelwica o dokonaniach Mariana Rejewskiego i grupy polskich kryptologów, którzy złamali szyfr Enigmy i przyczynili się do skrócenia II wojny światowej.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. Uczestnicy powinni ze sobą współpracować, wykorzystać swoje zdolności analityczne, rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. Uczestnicy powinni ze sobą współpracować, wykorzystać swoje zdolności analityczne, rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. Uczestnicy powinni ze sobą współpracować, wykorzystać swoje zdolności analityczne, rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Pokonamy fale
Zajęcia edukacyjne przygotowane w ramach projektu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy i porozmawiajmy o wartościach”.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. Uczestnicy powinni ze sobą współpracować, wykorzystać swoje zdolności analityczne, rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
- 1919.Listopad.Wtorek
Jesteś siebie wart
Zajęcia z doradztwa zawodowego. Celem zajęć jest doskonalenie przez uczniów umiejętności dostrzegania i nazywania swoich atutów, kształtowanie umiejętności określania swoich zalet oraz dokonanie wartościowania swoich mocnych stron.
- 2020.Listopad.Środa
Klub Enigma
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Klub Enigma
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Stara szkoła
Zajęcia prezentujące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudziestolecia międzywojennego.
Klub Enigma
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
- 2121.Listopad.Czwartek
- 2222.Listopad.Piątek
Stara szkoła
Zajęcia prezentujące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudziestolecia międzywojennego.
- 2323.Listopad.SobotaBrak wydarzeń
- 2424.Listopad.NiedzielaBrak wydarzeń