- 1414.Listopad.Poniedziałek
Stara szkoła
Zajęcia prezentujące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudziestolecia międzywojennego.
Warsztaty kryptologiczne
Warsztaty edukacyjne dla uczniów, których celem jest zapoznanie z historią metod utajniania informacji i popularyzacja kryptologii poprzez praktyczne zastosowanie wybranych kodów i szyfrów.
- 1515.Listopad.Wtorek
M. Rejewski: matematyk i kryptolog z Bydgoszczy
Zajęcia edukacyjne o wkładzie intelektualnym polskich kryptologów w sukces złamania kodu niemieckiej maszyny i jego wpływu na losy II wojny światowej. Deszyfrowanie informacji na komputerowych symulatorach „Enigmy“.
- 1616.Listopad.Środa
M. Rejewski: matematyk i kryptolog z Bydgoszczy
Zajęcia edukacyjne o wkładzie intelektualnym polskich kryptologów w sukces złamania kodu niemieckiej maszyny i jego wpływu na losy II wojny światowej. Deszyfrowanie informacji na komputerowych symulatorach „Enigmy“.
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Stara szkoła
Zajęcia prezentujące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudziestolecia międzywojennego.
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Poznajmy się!
Zajęcia „Poznajmy się” przeznaczone dla uczniów klas 1 – 5 szkół podstawowych. Celem zajęć jest:
- Kształtowanie postaw społecznych opartych na otwartości, tolerancji i empatii wobec osób niepełnosprawnych wzrokowo;
- Zwiększenie integracji osób niewidomych ze środowiskiem społecznym i poprawienie ich funkcjonowania w tym środowisku;
- Przygotowanie społeczeństwa do udzielania właściwej pomocy osobom z dysfunkcją wzroku, zauważenie ich problemów;
- Zapobieganie wykluczeniu społecznemu osób niepełnosprawnych wzrokowo.
- 1717.Listopad.Czwartek
Stara szkoła
Zajęcia prezentujące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudziestolecia międzywojennego.
Stara szkoła
Zajęcia prezentujące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudziestolecia międzywojennego.
- 1818.Listopad.Piątek
Stara szkoła
Zajęcia prezentujące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudziestolecia międzywojennego.
- 1919.Listopad.SobotaBrak wydarzeń
- 2020.Listopad.NiedzielaBrak wydarzeń
Wydarzenia
«
»