Kalendarz prezentuje zajęcia edukacyjne, muzealne, wystawy, spotkania autorskie, szkolenia i warsztaty organizowane przez Pedagogiczną Bibliotekę Wojewódzką im. Mariana Rejewskiego w Bydgoszczy.
- 2929.Listopad.Poniedziałek
Programowanie z Ozobotem
Zajęcia edukacyjne dla kl. 1 – 3 szkoły podstawowej. Cele zajęć:
- podnoszenie kompetencji informatycznych uczniów;
- rozwijanie umiejętności rozumienia, analizowania i rozwiązywania problemów;
- nauczanie programowania i rozwiązywania problemów z wykorzystaniem urządzeń cyfrowych.
- 3030.Listopad.Wtorek
Wiersze i wierszyki Juliana Tuwima
Ogłoszenie wyników wojewódzkiego konkursu recytatorskiego dla przedszkolaków.
- 0101.Grudzień.Środa
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Klub Enigma
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
- 0202.Grudzień.CzwartekBrak wydarzeń
- 0303.Grudzień.PiątekBrak wydarzeń
- 0404.Grudzień.SobotaBrak wydarzeń
- 0505.Grudzień.Niedziela
Józef Piłsudski – droga do niepodległej
Aktywacja formularza online dla uczniów klas VI-VIII ze szkół podstawowych województwa kujawsko-pomorskiego, którzy przystąpią do konkursu o Józefie Piłsudskim.