Warsztaty dla nauczycieli: Wykorzystywanie aplikacji sieciowych LearnigApps do tworzenia interaktywnych zabaw i
Archiwa: Wydarzenia
Programowanie z Ozobotem
Zajęcia edukacyjne dla kl. 1-3 szkoły podstawowej. Cele zajęć: podnoszenie kompetencji informa
Akademia Gier Logicznych
Zajęcia edukacyjne dla uczniów.
Akademia Gier Logicznych
Zajęcia edukacyjne dla uczniów.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zr
To, co konieczne, to, co zbyteczne
Zajęcia edukacyjne przygotowane w ramach projektu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy
Akademia Gier Logicznych
Zajęcia edukacyjne dla uczniów.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zr
To, co konieczne, to, co zbyteczne
Zajęcia edukacyjne przygotowane w ramach projektu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy
Akademia Gier Logicznych
Zajęcia edukacyjne dla uczniów.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zr
To, co konieczne, to, co zbyteczne
Zajęcia edukacyjne przygotowane w ramach projektu „Wszystko, co najważniejsze, czyli poczytajmy
Bajki świata
Zajęcia obejmują prezentację na temat literatury fantasy oraz krótką pogadankę na temat dwóch tytułów z
Programowanie z Ozobotem
Zajęcia edukacyjne dla kl. 1-3 szkoły podstawowej. Cele zajęć: podnoszenie kompetencji informa
Bajki świata
Zajęcia obejmują prezentację na temat literatury fantasy oraz krótką pogadankę na temat dwóch tytułów z