Wyda­rzenia

«
»
Pn
Wt
Śr
Czw
Pt
So
Nd
Styczeń
Styczeń
Styczeń
Styczeń
1
  • Stara szkoła
    10:00 -11:00
    01-02-2019

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwudzie­sto­le­cia mię­dzy­wo­jen­nego.

  • Losy nauczy­cieli byd­go­skich
    10:00 -11:00
    01-02-2019

    Zajęcia poświę­cone nauczy­cielom, którzy zginęli w maso­wych egze­ku­cjach i w obozach zagłady podczas oku­pacji hitle­row­skiej. Byd­goski wrze­sień 1939 r. oraz tajne nauczanie. Zwie­dzanie stałej wystawy.

  • Stara szkoła
    11:00 -12:00
    01-02-2019

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwudzie­sto­le­cia mię­dzy­wo­jen­nego.

  • Losy nauczy­cieli byd­go­skich
    11:00 -12:00
    01-02-2019

    Zajęcia poświę­cone nauczy­cielom, którzy zginęli w maso­wych egze­ku­cjach i w obozach zagłady podczas oku­pacji hitle­row­skiej. Byd­goski wrze­sień 1939 r. oraz tajne nauczanie. Zwie­dzanie stałej wystawy.

  • Poznajmy się!
    13:00 -14:30
    01-02-2019

    Zajęcia „Poznajmy się” prze­zna­czone dla uczniów klas 1 – 4 szkół pod­sta­wo­wych orga­ni­zo­wane w ramach kam­panii spo­łecznej „Ja nie widzę Ciebie, Ty zobacz mnie!“ z okazji Mię­dzy­na­ro­do­wego Dnia Białej Laski. Celem zajęć jest:

    • Kształ­to­wanie postaw spo­łecz­nych opar­tych na otwar­tości, tole­rancji i empatii wobec osób nie­peł­no­spraw­nych wzro­kowo;
    • Zwięk­szenie inte­gracji osób nie­wi­do­mych ze śro­do­wi­skiem spo­łecznym i popra­wienie ich funk­cjo­no­wania w tym śro­do­wisku;
    • Przy­go­to­wanie spo­łe­czeń­stwa do udzie­lania wła­ściwej pomocy osobom z dys­funkcją wzroku, zauwa­żenie ich pro­blemów;
    • Zapo­bie­ganie wyklu­czeniu spo­łecz­nemu osób nie­peł­no­spraw­nych wzro­kowo.
2
3
4
  • Pro­gra­mo­wanie z Ozo­botem
    09:00 -10:30
    04-02-2019

    Zajęcia eduka­cyjne dla kl. 1 – 3 szkoły pod­sta­wowej. Cele zajęć:

    • podno­szenie kompe­tencji infor­ma­tycz­nych uczniów;
    • rozwi­janie umiejęt­ności rozu­mienia, anali­zo­wania i rozwią­zy­wania pro­blemów;
    • nauczanie progra­mo­wania i rozwią­zy­wania pro­blemów z wykorzy­sta­niem urzą­dzeń cyfro­wych.
5
  • Stara szkoła
    09:00 -10:30
    05-02-2019

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwudzie­sto­le­cia mię­dzy­wo­jen­nego.

  • Pro­gra­mo­wanie z Ozo­botem
    09:00 -11:00
    05-02-2019

    Zajęcia eduka­cyjne dla kl. 1 – 3 szkoły pod­sta­wowej. Cele zajęć:

    • podno­szenie kompe­tencji infor­ma­tycz­nych uczniów;
    • rozwi­janie umiejęt­ności rozu­mienia, anali­zo­wania i rozwią­zy­wania pro­blemów;
    • nauczanie progra­mo­wania i rozwią­zy­wania pro­blemów z wykorzy­sta­niem urzą­dzeń cyfro­wych.
6
  • Stara szkoła
    10:00 -11:30
    06-02-2019

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwudzie­sto­le­cia mię­dzy­wo­jen­nego.

7
8
9
10
11
  • Stara szkoła
    11:00 -12:30
    11-02-2019

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwudzie­sto­le­cia mię­dzy­wo­jen­nego.

12
13
  • Stara szkoła
    09:45 -11:00
    13-02-2019

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwudzie­sto­le­cia mię­dzy­wo­jen­nego.

  • Pro­gra­mo­wanie z Ozo­botem
    12:00 -13:30
    13-02-2019

    Zajęcia eduka­cyjne dla kl. 1 – 3 szkoły pod­sta­wowej. Cele zajęć:

    • podno­szenie kompe­tencji infor­ma­tycz­nych uczniów;
    • rozwi­janie umiejęt­ności rozu­mienia, anali­zo­wania i rozwią­zy­wania pro­blemów;
    • nauczanie progra­mo­wania i rozwią­zy­wania pro­blemów z wykorzy­sta­niem urzą­dzeń cyfro­wych.
14
15
  • Stara szkoła
    09:00 -10:30
    15-02-2019

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwudzie­sto­le­cia mię­dzy­wo­jen­nego.

  • Klub Enigma
    12:30 -13:15
    15-02-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy powinni ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

16
17
18
19
20
  • Klub Enigma
    09:00 -09:45
    20-02-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy powinni ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Stara szkoła
    09:00 -10:30
    20-02-2019

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwudzie­sto­le­cia mię­dzy­wo­jen­nego.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    09:00 -10:00
    20-02-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    10:00 -11:00
    20-02-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Klub Enigma
    10:00 -10:45
    20-02-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy powinni ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Klub Enigma
    11:00 -11:45
    20-02-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy powinni ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    11:00 -12:00
    20-02-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    12:00 -13:00
    20-02-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Klub Enigma
    12:00 -12:45
    20-02-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy powinni ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

21
22
  • Stara szkoła
    10:30 -12:00
    22-02-2019

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwudzie­sto­le­cia mię­dzy­wo­jen­nego.

  • Klub Enigma
    12:30 -13:15
    22-02-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy powinni ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

23
24
25
  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    09:00 -10:30
    25-02-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Sekrety Byd­goszczy
    11:15 -12:45
    25-02-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów kl. 1 – 3 szkół pod­sta­wo­wych przy­bli­ża­jące naj­cie­kawsze wyda­rzenia z historii Byd­goszczy.

26
27
28
  • Stara szkoła
    10:00 -11:30
    28-02-2019

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwudzie­sto­le­cia mię­dzy­wo­jen­nego.

  • Spo­tkanie nauczy­cieli jęz. nie­miec­kiego
    16:45 -18:45
    28-02-2019

    Spo­tkanie w ramach sieci współ­pracy i samo­kształ­cenia nauczy­cieli jęz. nie­miec­kiego koor­dy­no­wanej przez p. Kata­rzynę Karską-Rasmus, nauczy­ciela kon­sul­tanta z KPCEN w Byd­goszczy.

Marzec
Marzec
Marzec