Wyda­rzenia

«
»
Pn
Wt
Śr
Czw
Pt
So
Nd
Styczeń
Styczeń
Styczeń
Styczeń
Styczeń
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
  • Dzieje Bydgoszczy pod zaborem
    10:00 ‑11:30
    12-02-2020

    Zajęcia eduka­cyjne dla uczniów. Cele: zapo­znanie z 148 latami historii miasta; z jego rozbu­dową, z dąże­niem zaborcy do wyna­ro­do­wienia Polaków. Zapre­zen­to­wani będą również boha­te­rowie – wielcy społecz­nicy – którzy poświę­cając swój czas, zdrowie oraz życie, zwią­zali się z miastem nad Brdą, broniąc ojczy­stego języka, tradycji, przy­go­to­wując się do walki o niepod­le­głość.

13
14
15
16
17
  • Klub Enigma
    10:00 ‑10:45
    17-02-2020

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności anali­tyczne. Tutaj liczy się spostrze­gaw­czość, kreatyw­ność, spryt i wiedza.

18
  • Akademia Gier Logicz­nych
    09:00 ‑09:45
    18-02-2020

    Zajęcia eduka­cyjne dla uczniów.

  • Klub Enigma
    09:00 ‑09:45
    18-02-2020

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności anali­tyczne. Tutaj liczy się spostrze­gaw­czość, kreatyw­ność, spryt i wiedza.

  • Lektu­rowa kryp­togra
    09:00 ‑10:30
    18-02-2020

    Zajęcia eduka­cyjne dla uczniów szkół podsta­wo­wych.

  • Klub Enigma
    10:00 ‑10:45
    18-02-2020

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności anali­tyczne. Tutaj liczy się spostrze­gaw­czość, kreatyw­ność, spryt i wiedza.

  • Akademia Gier Logicz­nych
    10:00 ‑10:45
    18-02-2020

    Zajęcia eduka­cyjne dla uczniów.

  • Lektu­rowa kryp­togra
    10:30 ‑12:00
    18-02-2020

    Zajęcia eduka­cyjne dla uczniów szkół podsta­wo­wych.

  • Akademia Gier Logicz­nych
    11:00 ‑11:45
    18-02-2020

    Zajęcia eduka­cyjne dla uczniów.

  • Klub Enigma
    11:00 ‑11:45
    18-02-2020

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności anali­tyczne. Tutaj liczy się spostrze­gaw­czość, kreatyw­ność, spryt i wiedza.

  • Klub Enigma
    12:00 ‑12:45
    18-02-2020

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności anali­tyczne. Tutaj liczy się spostrze­gaw­czość, kreatyw­ność, spryt i wiedza.

  • Akademia Gier Logicz­nych
    12:00 ‑12:45
    18-02-2020

    Zajęcia eduka­cyjne dla uczniów.

19
  • Klub Enigma
    12:15 ‑13:00
    19-02-2020

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności anali­tyczne. Tutaj liczy się spostrze­gaw­czość, kreatyw­ność, spryt i wiedza.

  • Wręczenie nagród
    17:00 ‑18:00
    19-02-2020

    Uroczy­stość wręczenia nagród w woje­wódzkim czytel­ni­czym konkursie plastycznym „Mój ulubiony miś – bohater lite­racki“ pod patro­natem Marszałka Woje­wództwa Kujawsko-Pomor­skiego Piotra Całbec­kiego, Prezy­denta Miasta Bydgoszczy Rafała Bruskiego, Kujawsko-Pomor­skiego Kura­tora Oświaty w Bydgoszczy Marka Gralika.

20
  • O Marianie Rejew­skim
    09:00 ‑09:45
    20-02-2020

    Poga­danka, zwie­dzanie wystawy, krzy­żówki, komiksy, książki o Rejew­skim i szyfro­waniu – zajęcia eduka­cyjne dla uczniów, wzbo­ga­ca­jące wiedzę o wybitnym bydgosz­cza­ninie.

  • Klub Enigma
    09:00 ‑09:45
    20-02-2020

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności anali­tyczne. Tutaj liczy się spostrze­gaw­czość, kreatyw­ność, spryt i wiedza.

  • Akademia Gier Logicz­nych
    09:00 ‑09:45
    20-02-2020

    Zajęcia eduka­cyjne dla uczniów.

  • Akademia Gier Logicz­nych
    10:00 ‑10:45
    20-02-2020

    Zajęcia eduka­cyjne dla uczniów.

  • Klub Enigma
    10:00 ‑10:45
    20-02-2020

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności anali­tyczne. Tutaj liczy się spostrze­gaw­czość, kreatyw­ność, spryt i wiedza.

  • O Marianie Rejew­skim
    10:00 ‑10:45
    20-02-2020

    Poga­danka, zwie­dzanie wystawy, krzy­żówki, komiksy, książki o Rejew­skim i szyfro­waniu – zajęcia eduka­cyjne dla uczniów, wzbo­ga­ca­jące wiedzę o wybitnym bydgosz­cza­ninie.

  • Klub Enigma
    11:00 ‑11:45
    20-02-2020

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności anali­tyczne. Tutaj liczy się spostrze­gaw­czość, kreatyw­ność, spryt i wiedza.

  • Akademia Gier Logicz­nych
    11:00 ‑11:45
    20-02-2020

    Zajęcia eduka­cyjne dla uczniów.

  • O Marianie Rejew­skim
    11:00 ‑11:45
    20-02-2020

    Poga­danka, zwie­dzanie wystawy, krzy­żówki, komiksy, książki o Rejew­skim i szyfro­waniu – zajęcia eduka­cyjne dla uczniów, wzbo­ga­ca­jące wiedzę o wybitnym bydgosz­cza­ninie.

21
22
23
24
  • Klub Enigma
    09:00 ‑09:45
    24-02-2020

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności anali­tyczne. Tutaj liczy się spostrze­gaw­czość, kreatyw­ność, spryt i wiedza.

  • Akademia Gier Logicz­nych
    09:00 ‑09:45
    24-02-2020

    Zajęcia eduka­cyjne dla uczniów.

  • Akademia Gier Logicz­nych
    10:00 ‑10:45
    24-02-2020

    Zajęcia eduka­cyjne dla uczniów.

  • Klub Enigma
    10:00 ‑10:45
    24-02-2020

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności anali­tyczne. Tutaj liczy się spostrze­gaw­czość, kreatyw­ność, spryt i wiedza.

  • Bezpie­czeń­stwo w sieci
    10:00 ‑11:30
    24-02-2020

    Zajęcia eduka­cyjne dla młodzieży.

  • Klub Enigma
    11:00 ‑11:45
    24-02-2020

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności anali­tyczne. Tutaj liczy się spostrze­gaw­czość, kreatyw­ność, spryt i wiedza.

  • Akademia Gier Logicz­nych
    11:00 ‑11:45
    24-02-2020

    Zajęcia eduka­cyjne dla uczniów.

  • Bezpie­czeń­stwo w sieci
    11:30 ‑13:00
    24-02-2020

    Zajęcia eduka­cyjne dla młodzieży.

  • Akademia Gier Logicz­nych
    12:00 ‑12:45
    24-02-2020

    Zajęcia eduka­cyjne dla uczniów.

  • Klub Enigma
    12:00 ‑12:45
    24-02-2020

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności anali­tyczne. Tutaj liczy się spostrze­gaw­czość, kreatyw­ność, spryt i wiedza.

  • Klub Enigma
    13:00 ‑13:45
    24-02-2020

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności anali­tyczne. Tutaj liczy się spostrze­gaw­czość, kreatyw­ność, spryt i wiedza.

  • Akademia Gier Logicz­nych
    13:00 ‑13:45
    24-02-2020

    Zajęcia eduka­cyjne dla uczniów.

25
  • Klub Enigma
    11:15 ‑12:00
    25-02-2020

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności anali­tyczne. Tutaj liczy się spostrze­gaw­czość, kreatyw­ność, spryt i wiedza.

26
27
28
29
Marzec