Wyda­rzenia

Kalen­darz prezen­tuje zajęcia eduka­cyjne, muze­alne, wystawy, spotkania autor­skie, szko­lenia i warsz­taty orga­ni­zo­wane przez Peda­go­giczną Biblio­tekę Woje­wódzką im. Mariana Rejew­skiego w Bydgoszczy.

Pn
Wt
Śr
Czw
Pt
So
Nd
Luty
Luty
Luty
Luty
Luty
Luty
1
2
3
  • Sekrety Bydgoszczy
    10:00 ‑11:30
    03-03-2020

    Zajęcia eduka­cyjne dla uczniów kl. 1 – 3 szkół podsta­wo­wych przy­bli­ża­jące najcie­kawsze wyda­rzenia z historii Bydgoszczy.

  • Klub Enigma
    11:00 ‑11:45
    03-03-2020

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności anali­tyczne. Tutaj liczy się spostrze­gaw­czość, kreatyw­ność, spryt i wiedza.

  • Stara szkoła
    11:45 ‑13:15
    03-03-2020

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudzie­sto­le­cia między­wo­jen­nego.

4
  • Klub Enigma
    09:00 ‑09:45
    04-03-2020

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności anali­tyczne. Tutaj liczy się spostrze­gaw­czość, kreatyw­ność, spryt i wiedza.

  • Klub Enigma
    10:00 ‑10:45
    04-03-2020

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności anali­tyczne. Tutaj liczy się spostrze­gaw­czość, kreatyw­ność, spryt i wiedza.

  • Stara szkoła
    10:00 ‑11:30
    04-03-2020

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudzie­sto­le­cia między­wo­jen­nego.

  • Klub Enigma
    11:00 ‑11:45
    04-03-2020

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności anali­tyczne. Tutaj liczy się spostrze­gaw­czość, kreatyw­ność, spryt i wiedza.

  • Stres, wypa­lenie zawo­dowe, sytu­acje trudne
    16:00 ‑19:00
    04-03-2020

    Spotkanie uczest­ników sieci samo­kształ­cenia i współ­pracy nauczy­cieli języka angiel­skiego. Wykład kierow­nika Pracowni Wycho­wania i Psycho­lo­gicznej Pomocy Szkole: “Stres, wypa­lenie i jak sobie radzić w sytu­acjach trud­nych w pracy nauczy­ciela”.
5
  • Stara szkoła
    09:30 ‑11:00
    05-03-2020

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudzie­sto­le­cia między­wo­jen­nego.

6
7
8
9
10
  • Stara szkoła
    09:00 ‑10:30
    10-03-2020

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudzie­sto­le­cia między­wo­jen­nego.

11
  • Stara szkoła
    10:00 ‑11:30
    11-03-2020

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudzie­sto­le­cia między­wo­jen­nego.

12
  • Stara szkoła
    09:00 ‑10:30
    12-03-2020

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudzie­sto­le­cia między­wo­jen­nego.

  • Stara szkoła
    10:30 ‑12:00
    12-03-2020

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudzie­sto­le­cia między­wo­jen­nego.

13
  • Stara szkoła
    10:00 ‑11:30
    13-03-2020

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudzie­sto­le­cia między­wo­jen­nego.

14
  • Stara szkoła
    09:30 ‑10:45
    14-03-2020

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudzie­sto­le­cia między­wo­jen­nego.

  • Stara szkoła
    10:45 ‑12:00
    14-03-2020

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudzie­sto­le­cia między­wo­jen­nego.

15
16
17
18
19
  • Stara szkoła
    09:00 ‑10:30
    19-03-2020

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudzie­sto­le­cia między­wo­jen­nego.

20
  • Praca z plakatem eduka­cyjnym na lekcji języka obcego
    15:45 ‑19:00
    20-03-2020

    Warsz­taty dla nauczy­cieli języka niemiec­kiego wszyst­kich typów szkół „Jeden obraz powie więcej niż 100 słów. Praca z plakatem eduka­cyjnym na lekcji języka obcego”. Warsz­taty popro­wadzi Ewa Osta­szewska z Goethe-Institut Warszawa. Celem warsz­tatów jest, aby uczestnik:
    • poznał celo­wość oraz zasady przy­go­to­wy­wania dobrych plakatów eduka­cyj­nych,
    • potrafił prak­tycznie zasto­sować poznane zasady w plano­waniu pracy z plakatem eduka­cyjnym,
    • wypra­cował i zapre­zen­tował własne propo­zycje plakatu eduka­cyj­nego.
21
22
23
24
  • Stara szkoła
    10:00 ‑11:30
    24-03-2020

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudzie­sto­le­cia między­wo­jen­nego.

25
  • Poznajmy się!
    11:00 ‑12:30
    25-03-2020

    Zajęcia „Poznajmy się” prze­zna­czone dla uczniów klas 1 – 5 szkół podsta­wo­wych. Celem zajęć jest:

    • Kształ­to­wanie postaw społecz­nych opar­tych na otwar­tości, tole­rancji i empatii wobec osób niepeł­no­spraw­nych wzro­kowo;
    • Zwięk­szenie inte­gracji osób niewi­do­mych ze środo­wi­skiem społecznym i popra­wienie ich funk­cjo­no­wania w tym środo­wisku;
    • Przy­go­to­wanie społe­czeń­stwa do udzie­lania właściwej pomocy osobom z dysfunkcją wzroku, zauwa­żenie ich problemów;
    • Zapo­bie­ganie wyklu­czeniu społecz­nemu osób niepeł­no­spraw­nych wzro­kowo.
26
  • Stara szkoła
    09:30 ‑10:15
    26-03-2020

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudzie­sto­le­cia między­wo­jen­nego.

  • Stara szkoła
    10:15 ‑11:00
    26-03-2020

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudzie­sto­le­cia między­wo­jen­nego.

  • Stara szkoła
    11:00 ‑11:45
    26-03-2020

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pruskiego i dwudzie­sto­le­cia między­wo­jen­nego.

27
28
29
30
31
Kwie­cień
Kwie­cień
Kwie­cień
Kwie­cień
Kwie­cień