Darmowy ibuk miesiąca

Darmowy ibuk miesiąca

Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci. (Jamie Bartlett – autor książki „The Dark Net“)

Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta! (dr Thomas Chamorro-Premuzic, Professor of Business Psychology UCL i Columbia University)

Okładka ksiązki pt. :Sieci wpływu: psychologia perswazji online". © PWNWiększość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?

Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. Sieci wpływu to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami. (opis wydawcy)

Naszym czytelnikom oferujemy pełny tekst książki pt. Sieci wpływu do 31.10.2024 r. (dostęp po zalogowaniu się na platformie IBUK Libra). W bibliotece nie jest wymagane logowanie, a poza wewnętrzną siecią wystarczy użyć PIN‑u otrzymanego w wypożyczalni.

Spis treści

Podziękowania Wydawcy 15
O Autorce 16
CZĘŚĆWIEDZ, DO KOGO SIĘ ZWRACASZ 18
1 Wprowadzenie 21
2 Psychologia podejmowania decyzji 23
3 Do kogo chcesz dotrzeć? 26
4 Kulturowe zawiłości 28
5 Różnice indywidualne 57
CZĘŚĆKOMUNIKUJ SIĘSPOSÓB PERSWAZYJNY 76
6 Podstawowe zasady 79
7 Optymalizacja strony 87
8 Wybór właściwych obrazów 109
9 Psychologia koloru 117
10 Media społecznościowe i obsługa klienta 131
11 Tworzenie perswazyjnych filmów 142
CZĘŚĆSPRZEDAWAJ UCZCIWIE 148
12 Wpływ: wprowadzenie 151
13 Zasady perswazji online 157
14 Zwiększ sprzedaż 183
15 Wycena i wartość 195
16 Łańcuch behawioralny 206
Posłowie 213
Przypisy 214
Indeks nazwisk 250
Indeks rzeczowy 252