Warsztaty edukacyjne dla uczniów, których celem jest zapoznanie z historią metod utajniania informacji i popularyzacja kryptologii poprzez praktyczne zastosowanie wybranych kodów i szyfrów.
Zajęcia poświęcone nauczycielom, którzy zginęli w masowych egzekucjach i w obozach zagłady podczas okupacji hitlerowskiej. Bydgoski wrzesień 1939 r. oraz tajne nauczanie. Zwiedzanie stałej wystawy.
Warsztaty edukacyjne dla uczniów, których celem jest zapoznanie z historią metod utajniania informacji i popularyzacja kryptologii poprzez praktyczne zastosowanie wybranych kodów i szyfrów.
Zajęcia edukacyjne o wkładzie intelektualnym polskich kryptologów w sukces złamania kodu niemieckiej maszyny i jego wpływu na losy II wojny światowej. Deszyfrowanie informacji na komputerowych symulatorach „Enigmy“.
Zajęcia edukacyjne o wkładzie intelektualnym polskich kryptologów w sukces złamania kodu niemieckiej maszyny i jego wpływu na losy II wojny światowej. Deszyfrowanie informacji na komputerowych symulatorach „Enigmy“.
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Zajęcia edukacyjne o wkładzie intelektualnym polskich kryptologów w sukces złamania kodu niemieckiej maszyny i jego wpływu na losy II wojny światowej. Deszyfrowanie informacji na komputerowych symulatorach „Enigmy“.
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy uczniów o świecie zawodów, zapoznanie młodzieży z lokalnym rynkiem pracy oraz zwróceniu uwagi na stereotypy w myśleniu o rolach zawodowych.
Zajęcia edukacyjne o wkładzie intelektualnym polskich kryptologów w sukces złamania kodu niemieckiej maszyny i jego wpływu na losy II wojny światowej. Deszyfrowanie informacji na komputerowych symulatorach „Enigmy“.
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy uczniów o świecie zawodów, zapoznanie młodzieży z lokalnym rynkiem pracy oraz zwróceniu uwagi na stereotypy w myśleniu o rolach zawodowych.
Zajęcia edukacyjne o wkładzie intelektualnym polskich kryptologów w sukces złamania kodu niemieckiej maszyny i jego wpływu na losy II wojny światowej. Deszyfrowanie informacji na komputerowych symulatorach „Enigmy“.
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy uczniów o świecie zawodów, zapoznanie młodzieży z lokalnym rynkiem pracy oraz zwróceniu uwagi na stereotypy w myśleniu o rolach zawodowych.
Zajęcia edukacyjne o wkładzie intelektualnym polskich kryptologów w sukces złamania kodu niemieckiej maszyny i jego wpływu na losy II wojny światowej. Deszyfrowanie informacji na komputerowych symulatorach „Enigmy“.
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy uczniów o świecie zawodów, zapoznanie młodzieży z lokalnym rynkiem pracy oraz zwróceniu uwagi na stereotypy w myśleniu o rolach zawodowych.
Zajęcia edukacyjne o wkładzie intelektualnym polskich kryptologów w sukces złamania kodu niemieckiej maszyny i jego wpływu na losy II wojny światowej. Deszyfrowanie informacji na komputerowych symulatorach „Enigmy“.
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Klub Enigma to tzw. pokój zagadek. Gracze mają 45 minut, aby rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza. Zabawa odbywa się pod presją czasu i czujnym okiem kamery. Każde zadanie to kolejna wskazówka do otwarcia sejfu. Wystarczy znaleźć kod…
Ogłoszenie konkursu adresowanego do uczniów szkół ponadpodstawowych z województwa kujawsko-pomorskiego. Polega on na nagraniu filmu w formacie MP4, którego treścią jest ustna prezentacja książki wybranej przez uczestnika spośród publikacji zakupionych przez Pedagogiczną Bibliotekę Wojewódzką w Bydgoszczy w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa, metodą booktalkingu.