- 1717.Luty.Poniedziałek
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
- 1818.Luty.Wtorek
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
- 1919.Luty.Środa
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Wręczenie nagród
Uroczystość wręczenia nagród w wojewódzkim czytelniczym konkursie plastycznym „Mój ulubiony miś – bohater literacki“ pod patronatem Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego Piotra Całbeckiego, Prezydenta Miasta Bydgoszczy Rafała Bruskiego, Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty w Bydgoszczy Marka Gralika.
- 2020.Luty.Czwartek
O Marianie Rejewskim
Pogadanka, zwiedzanie wystawy, krzyżówki, komiksy, książki o Rejewskim i szyfrowaniu – zajęcia edukacyjne dla uczniów, wzbogacające wiedzę o wybitnym bydgoszczaninie.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
O Marianie Rejewskim
Pogadanka, zwiedzanie wystawy, krzyżówki, komiksy, książki o Rejewskim i szyfrowaniu – zajęcia edukacyjne dla uczniów, wzbogacające wiedzę o wybitnym bydgoszczaninie.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
O Marianie Rejewskim
Pogadanka, zwiedzanie wystawy, krzyżówki, komiksy, książki o Rejewskim i szyfrowaniu – zajęcia edukacyjne dla uczniów, wzbogacające wiedzę o wybitnym bydgoszczaninie.
Klub Enigma
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
- 2121.Luty.PiątekBrak wydarzeń
- 2222.Luty.SobotaBrak wydarzeń
- 2323.Luty.NiedzielaBrak wydarzeń
Wydarzenia
«
»