Zajęcia edukacyjne dla uczniów. Cele: zapoznanie z 148 latami historii miasta; z jego rozbudową, z dążeniem zaborcy do wynarodowienia Polaków. Zaprezentowani będą również bohaterowie – wielcy społecznicy – którzy poświęcając swój czas, zdrowie oraz życie, związali się z miastem nad Brdą, broniąc ojczystego języka, tradycji, przygotowując się do walki o niepodległość.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Uroczystość wręczenia nagród w wojewódzkim czytelniczym konkursie plastycznym „Mój ulubiony miś – bohater literacki“ pod patronatem Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego Piotra Całbeckiego, Prezydenta Miasta Bydgoszczy Rafała Bruskiego, Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty w Bydgoszczy Marka Gralika.
Pogadanka, zwiedzanie wystawy, krzyżówki, komiksy, książki o Rejewskim i szyfrowaniu – zajęcia edukacyjne dla uczniów, wzbogacające wiedzę o wybitnym bydgoszczaninie.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Pogadanka, zwiedzanie wystawy, krzyżówki, komiksy, książki o Rejewskim i szyfrowaniu – zajęcia edukacyjne dla uczniów, wzbogacające wiedzę o wybitnym bydgoszczaninie.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Pogadanka, zwiedzanie wystawy, krzyżówki, komiksy, książki o Rejewskim i szyfrowaniu – zajęcia edukacyjne dla uczniów, wzbogacające wiedzę o wybitnym bydgoszczaninie.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Seminarium połączone z warsztatami w ramach projektu Instytutu Goethego, wspierającego nauczanie języka niemieckiego w polskich szkołach o profilu zawodowym.