Zajęcia poświęcone nauczycielom, którzy zginęli w masowych egzekucjach i w obozach zagłady podczas okupacji hitlerowskiej. Bydgoski wrzesień 1939 r. oraz tajne nauczanie. Zwiedzanie stałej wystawy.
Zajęcia poświęcone nauczycielom, którzy zginęli w masowych egzekucjach i w obozach zagłady podczas okupacji hitlerowskiej. Bydgoski wrzesień 1939 r. oraz tajne nauczanie. Zwiedzanie stałej wystawy.
Zajęcia „Poznajmy się” przeznaczone dla uczniów klas 1 – 4 szkół podstawowych organizowane w ramach kampanii społecznej „Ja nie widzę Ciebie, Ty zobacz mnie!“ z okazji Międzynarodowego Dnia Białej Laski. Celem zajęć jest:
Kształtowanie postaw społecznych opartych na otwartości, tolerancji i empatii wobec osób niepełnosprawnych wzrokowo;
Zwiększenie integracji osób niewidomych ze środowiskiem społecznym i poprawienie ich funkcjonowania w tym środowisku;
Przygotowanie społeczeństwa do udzielania właściwej pomocy osobom z dysfunkcją wzroku, zauważenie ich problemów;
Zapobieganie wykluczeniu społecznemu osób niepełnosprawnych wzrokowo.
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zajęcia edukacyjne w Dziecięcej Akademii Czytania Bajek dla przedszkolaków i uczniów klas I‑III promujące czytelnictwo. Głośne czytanie wybranych tekstów literackich o tematyce związanej z tematem spotkania. Zajęcia są uatrakcyjniane pogadanką lub prezentacją wprowadzającą, zabawnymi i ciekawymi anegdotami, rozmową kierowaną z dziećmi na temat czytanych utworów oraz dającą im możliwość wyrażenia swoich emocji. Uczestnicy zajęć wykonują prace plastyczne lub inne zadania (np. krzyżówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Spotkanie w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli jęz. niemieckiego koordynowanej przez p. Katarzynę Karską-Rasmus, nauczyciela konsultanta z KPCEN w Bydgoszczy.
Zajęcia edukacyjne w Dziecięcej Akademii Czytania Bajek dla przedszkolaków i uczniów klas I‑III promujące czytelnictwo. Głośne czytanie wybranych tekstów literackich o tematyce związanej z tematem spotkania. Zajęcia są uatrakcyjniane pogadanką lub prezentacją wprowadzającą, zabawnymi i ciekawymi anegdotami, rozmową kierowaną z dziećmi na temat czytanych utworów oraz dającą im możliwość wyrażenia swoich emocji. Uczestnicy zajęć wykonują prace plastyczne lub inne zadania (np. krzyżówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zajęcia edukacyjne w Dziecięcej Akademii Czytania Bajek dla przedszkolaków i uczniów klas I‑III promujące czytelnictwo. Głośne czytanie wybranych tekstów literackich o tematyce związanej z tematem spotkania. Zajęcia są uatrakcyjniane pogadanką lub prezentacją wprowadzającą, zabawnymi i ciekawymi anegdotami, rozmową kierowaną z dziećmi na temat czytanych utworów oraz dającą im możliwość wyrażenia swoich emocji. Uczestnicy zajęć wykonują prace plastyczne lub inne zadania (np. krzyżówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zajęcia edukacyjne w Dziecięcej Akademii Czytania Bajek dla przedszkolaków i uczniów klas I‑III promujące czytelnictwo. Głośne czytanie wybranych tekstów literackich o tematyce związanej z tematem spotkania. Zajęcia są uatrakcyjniane pogadanką lub prezentacją wprowadzającą, zabawnymi i ciekawymi anegdotami, rozmową kierowaną z dziećmi na temat czytanych utworów oraz dającą im możliwość wyrażenia swoich emocji. Uczestnicy zajęć wykonują prace plastyczne lub inne zadania (np. krzyżówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).
Zajęcia edukacyjne w Dziecięcej Akademii Czytania Bajek dla przedszkolaków i uczniów klas I‑III promujące czytelnictwo. Głośne czytanie wybranych tekstów literackich o tematyce związanej z tematem spotkania. Zajęcia są uatrakcyjniane pogadanką lub prezentacją wprowadzającą, zabawnymi i ciekawymi anegdotami, rozmową kierowaną z dziećmi na temat czytanych utworów oraz dającą im możliwość wyrażenia swoich emocji. Uczestnicy zajęć wykonują prace plastyczne lub inne zadania (np. krzyżówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).
Zajęcia edukacyjne w Dziecięcej Akademii Czytania Bajek dla przedszkolaków i uczniów klas I‑III promujące czytelnictwo. Głośne czytanie wybranych tekstów literackich o tematyce związanej z tematem spotkania. Zajęcia są uatrakcyjniane pogadanką lub prezentacją wprowadzającą, zabawnymi i ciekawymi anegdotami, rozmową kierowaną z dziećmi na temat czytanych utworów oraz dającą im możliwość wyrażenia swoich emocji. Uczestnicy zajęć wykonują prace plastyczne lub inne zadania (np. krzyżówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).
Zajęcia edukacyjne w Dziecięcej Akademii Czytania Bajek dla przedszkolaków i uczniów klas I‑III promujące czytelnictwo. Głośne czytanie wybranych tekstów literackich o tematyce związanej z tematem spotkania. Zajęcia są uatrakcyjniane pogadanką lub prezentacją wprowadzającą, zabawnymi i ciekawymi anegdotami, rozmową kierowaną z dziećmi na temat czytanych utworów oraz dającą im możliwość wyrażenia swoich emocji. Uczestnicy zajęć wykonują prace plastyczne lub inne zadania (np. krzyżówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).