W oparciu o wybrane teksty literackie ilustrujące różne wartości, porozmawiamy o tym, czym są wartości w ujęciu materialnym, pozamaterialnym i moralnym. Uczestnicy zajęć mogą swobodnie dyskutować, oglądać fragmenty filmów, klipów muzycznych, tworzyć wspólnie plakaty, słuchać fragmentów książek i zastanawiać się nad znaczeniem wartości w swoim życiu.
Wykład płk. Jerzego Lelwica o dokonaniach Mariana Rejewskiego i grupy polskich kryptologów, którzy złamali szyfr Enigmy i przyczynili się do skrócenia II wojny światowej.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. Uczestnicy powinni ze sobą współpracować, wykorzystać swoje zdolności analityczne, rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. Uczestnicy powinni ze sobą współpracować, wykorzystać swoje zdolności analityczne, rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Wykład płk. Jerzego Lelwica o dokonaniach Mariana Rejewskiego i grupy polskich kryptologów, którzy złamali szyfr Enigmy i przyczynili się do skrócenia II wojny światowej.
Wykład płk. Jerzego Lelwica o dokonaniach Mariana Rejewskiego i grupy polskich kryptologów, którzy złamali szyfr Enigmy i przyczynili się do skrócenia II wojny światowej.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. Uczestnicy powinni ze sobą współpracować, wykorzystać swoje zdolności analityczne, rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. Uczestnicy powinni ze sobą współpracować, wykorzystać swoje zdolności analityczne, rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. Uczestnicy powinni ze sobą współpracować, wykorzystać swoje zdolności analityczne, rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. Uczestnicy powinni ze sobą współpracować, wykorzystać swoje zdolności analityczne, rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Zajęcia z doradztwa zawodowego. Celem zajęć jest doskonalenie przez uczniów umiejętności dostrzegania i nazywania swoich atutów, kształtowanie umiejętności określania swoich zalet oraz dokonanie wartościowania swoich mocnych stron.
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Gracze muszą opuścić pomieszczenie w 45 min. By to zrobić, trzeba rozwiązać kilka zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy muszą ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Pogadanka, zwiedzanie wystawy, krzyżówki, komiksy, książki o Rejewskim i szyfrowaniu – zajęcia edukacyjne dla uczniów, wzbogacające wiedzę o wybitnym bydgoszczaninie.
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Pogadanka, zwiedzanie wystawy, krzyżówki, komiksy, książki o Rejewskim i szyfrowaniu – zajęcia edukacyjne dla uczniów, wzbogacające wiedzę o wybitnym bydgoszczaninie.
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Pogadanka, zwiedzanie wystawy, krzyżówki, komiksy, książki o Rejewskim i szyfrowaniu – zajęcia edukacyjne dla uczniów, wzbogacające wiedzę o wybitnym bydgoszczaninie.
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
Pogadanka, zwiedzanie wystawy, krzyżówki, komiksy, książki o Rejewskim i szyfrowaniu – zajęcia edukacyjne dla uczniów, wzbogacające wiedzę o wybitnym bydgoszczaninie.
Gracze muszą w 45 minut rozwiązać wiele zagadek, wykazać się zręcznością i umiejętnością logicznego myślenia. Uczestnicy zabawy powinni ze sobą współpracować i wykorzystać swoje zdolności analityczne. Tutaj liczy się spostrzegawczość, kreatywność, spryt i wiedza.
W oparciu o wybrane teksty literackie ilustrujące różne wartości, porozmawiamy o tym, czym są wartości w ujęciu materialnym, pozamaterialnym i moralnym. Uczestnicy zajęć mogą swobodnie dyskutować, oglądać fragmenty filmów, klipów muzycznych, tworzyć wspólnie plakaty, słuchać fragmentów książek i zastanawiać się nad znaczeniem wartości w swoim życiu.
W oparciu o wybrane teksty literackie ilustrujące różne wartości, porozmawiamy o tym, czym są wartości w ujęciu materialnym, pozamaterialnym i moralnym. Uczestnicy zajęć mogą swobodnie dyskutować, oglądać fragmenty filmów, klipów muzycznych, tworzyć wspólnie plakaty, słuchać fragmentów książek i zastanawiać się nad znaczeniem wartości w swoim życiu.