Wyda­rzenia

2019 >
Kwie­cień
«
»
Pn
Wt
Śr
Czw
Pt
So
Nd
1
2
  • Wiel­ka­nocne opo­wieści
    09:00 -10:30
    02-04-2019

    Zajęcia dla dzieci o tema­tyce zwią­zanej z wiosną i świę­tami. Poga­danka o naj­waż­niej­szych zwy­cza­jach i tra­dy­cjach wiel­ka­noc­nych. Głośne czy­tanie frag­mentów książki „Polskie tra­dycje i oby­czaje”, opo­wia­dania „Mar­tynka i zwie­rzątka” oraz I księgi „Przygód Muminków”. Roz­wią­zy­wanie quizu wiel­ka­noc­nego i wyko­ny­wanie kwiatów z krepy oraz ryso­wanie pisanek.

  • Czy wojna jest dla dzieci?
    10:00 -12:00
    02-04-2019

    Zajęcia dla uczniów szkół pod­sta­wo­wych o zagro­że­niach i kon­se­kwen­cjach działań wojen­nych.

  • Wiel­ka­nocne opo­wieści
    11:00 -12:30
    02-04-2019

    Zajęcia dla dzieci o tema­tyce zwią­zanej z wiosną i świę­tami. Poga­danka o naj­waż­niej­szych zwy­cza­jach i tra­dy­cjach wiel­ka­noc­nych. Głośne czy­tanie frag­mentów książki „Polskie tra­dycje i oby­czaje”, opo­wia­dania „Mar­tynka i zwie­rzątka” oraz I księgi „Przygód Muminków”. Roz­wią­zy­wanie quizu wiel­ka­noc­nego i wyko­ny­wanie kwiatów z krepy oraz ryso­wanie pisanek.

  • Wiel­ka­nocne opo­wieści
    13:00 -14:30
    02-04-2019

    Zajęcia dla dzieci o tema­tyce zwią­zanej z wiosną i świę­tami. Poga­danka o naj­waż­niej­szych zwy­cza­jach i tra­dy­cjach wiel­ka­noc­nych. Głośne czy­tanie frag­mentów książki „Polskie tra­dycje i oby­czaje”, opo­wia­dania „Mar­tynka i zwie­rzątka” oraz I księgi „Przygód Muminków”. Roz­wią­zy­wanie quizu wiel­ka­noc­nego i wyko­ny­wanie kwiatów z krepy oraz ryso­wanie pisanek.

3
  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    10:00 -11:30
    03-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Stara szkoła
    10:00 -11:30
    03-04-2019

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwudzie­sto­le­cia mię­dzy­wo­jen­nego.

  • Język angielski dla seniorów
    11:00 -12:30
    03-04-2019

    Celem kursu jest nabycie przez uczest­ników pod­sta­wo­wych kom­pe­tencji języ­ko­wych. Kur­sanci poznają zwroty i wyra­żenia nie­zbędne w pod­sta­wowej komu­ni­kacji w jęz. angiel­skim w różnych sytu­acjach życio­wych, z którymi uczest­nicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobież­nych kon­tak­tach z obco­kra­jow­cami w Polsce.

4
5
  • Stara szkoła
    09:00 -10:30
    05-04-2019

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwudzie­sto­le­cia mię­dzy­wo­jen­nego.

  • O Marianie Rejew­skim
    10:00 -10:45
    05-04-2019

    Poga­danka, zwie­dzanie wystawy, krzy­żówki, komiksy, książki o Rejew­skim i szy­fro­waniu – zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów, wzbo­ga­ca­jące wiedzę o wybitnym byd­gosz­cza­ninie.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    10:00 -10:45
    05-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • O Marianie Rejew­skim
    11:00 -11:45
    05-04-2019

    Poga­danka, zwie­dzanie wystawy, krzy­żówki, komiksy, książki o Rejew­skim i szy­fro­waniu – zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów, wzbo­ga­ca­jące wiedzę o wybitnym byd­gosz­cza­ninie.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    11:00 -11:45
    05-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

6
7
8
9
10
  • Pro­gra­mo­wanie z Ozo­botem
    09:00 -10:30
    10-04-2019

    Zajęcia eduka­cyjne dla kl. 1 – 3 szkoły pod­sta­wowej. Cele zajęć:

    • podno­szenie kompe­tencji infor­ma­tycz­nych uczniów;
    • rozwi­janie umiejęt­ności rozu­mienia, anali­zo­wania i rozwią­zy­wania pro­blemów;
    • nauczanie progra­mo­wania i rozwią­zy­wania pro­blemów z wykorzy­sta­niem urzą­dzeń cyfro­wych.
  • Oto jest Byd­goszcz
    09:00 -10:30
    10-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne w Dzie­cięcej Aka­demii Czy­tania Bajek dla przed­szko­laków i uczniów klas I-III pro­mu­jące czy­tel­nictwo. Głośne czy­tanie wybra­nych tekstów lite­rac­kich o tema­tyce zwią­zanej z tematem spo­tkania. Zajęcia są uatrak­cyj­niane poga­danką lub pre­zen­tacją, zabaw­nymi aneg­do­tami, rozmową kie­ro­waną z dziećmi na temat czy­ta­nych utworów oraz dającą im moż­li­wość wyra­żenia swoich emocji. Maluchy wyko­nują prace pla­styczne lub inne zadania (np. krzy­żówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).

  • Język angielski dla seniorów
    11:00 -12:30
    10-04-2019

    Celem kursu jest nabycie przez uczest­ników pod­sta­wo­wych kom­pe­tencji języ­ko­wych. Kur­sanci poznają zwroty i wyra­żenia nie­zbędne w pod­sta­wowej komu­ni­kacji w jęz. angiel­skim w różnych sytu­acjach życio­wych, z którymi uczest­nicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobież­nych kon­tak­tach z obco­kra­jow­cami w Polsce.

  • Oto jest Byd­goszcz
    11:00 -12:30
    10-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne w Dzie­cięcej Aka­demii Czy­tania Bajek dla przed­szko­laków i uczniów klas I-III pro­mu­jące czy­tel­nictwo. Głośne czy­tanie wybra­nych tekstów lite­rac­kich o tema­tyce zwią­zanej z tematem spo­tkania. Zajęcia są uatrak­cyj­niane poga­danką lub pre­zen­tacją, zabaw­nymi aneg­do­tami, rozmową kie­ro­waną z dziećmi na temat czy­ta­nych utworów oraz dającą im moż­li­wość wyra­żenia swoich emocji. Maluchy wyko­nują prace pla­styczne lub inne zadania (np. krzy­żówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).

11
  • Pro­gra­mo­wanie z Ozo­botem
    09:00 -10:30
    11-04-2019

    Zajęcia eduka­cyjne dla kl. 1 – 3 szkoły pod­sta­wowej. Cele zajęć:

    • podno­szenie kompe­tencji infor­ma­tycz­nych uczniów;
    • rozwi­janie umiejęt­ności rozu­mienia, anali­zo­wania i rozwią­zy­wania pro­blemów;
    • nauczanie progra­mo­wania i rozwią­zy­wania pro­blemów z wykorzy­sta­niem urzą­dzeń cyfro­wych.
  • Oto jest Byd­goszcz
    09:00 -10:30
    11-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne w Dzie­cięcej Aka­demii Czy­tania Bajek dla przed­szko­laków i uczniów klas I-III pro­mu­jące czy­tel­nictwo. Głośne czy­tanie wybra­nych tekstów lite­rac­kich o tema­tyce zwią­zanej z tematem spo­tkania. Zajęcia są uatrak­cyj­niane poga­danką lub pre­zen­tacją, zabaw­nymi aneg­do­tami, rozmową kie­ro­waną z dziećmi na temat czy­ta­nych utworów oraz dającą im moż­li­wość wyra­żenia swoich emocji. Maluchy wyko­nują prace pla­styczne lub inne zadania (np. krzy­żówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).

  • Oto jest Byd­goszcz
    10:45 -12:00
    11-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne w Dzie­cięcej Aka­demii Czy­tania Bajek dla przed­szko­laków i uczniów klas I-III pro­mu­jące czy­tel­nictwo. Głośne czy­tanie wybra­nych tekstów lite­rac­kich o tema­tyce zwią­zanej z tematem spo­tkania. Zajęcia są uatrak­cyj­niane poga­danką lub pre­zen­tacją, zabaw­nymi aneg­do­tami, rozmową kie­ro­waną z dziećmi na temat czy­ta­nych utworów oraz dającą im moż­li­wość wyra­żenia swoich emocji. Maluchy wyko­nują prace pla­styczne lub inne zadania (np. krzy­żówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).

  • Klub Enigma
    12:00 -12:45
    11-04-2019

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • To, co konieczne, to, co zby­teczne
    12:00 -12:45
    11-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla mło­dzieży przy­go­to­wane w ramach pro­jektu „Wszystko, co naj­waż­niejsze, czyli poczy­tajmy i poroz­ma­wiajmy o war­to­ściach”.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    12:00 -12:45
    11-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • To, co konieczne, to, co zby­teczne
    13:00 -13:45
    11-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla mło­dzieży przy­go­to­wane w ramach pro­jektu „Wszystko, co naj­waż­niejsze, czyli poczy­tajmy i poroz­ma­wiajmy o war­to­ściach”.

  • Klub Enigma
    13:00 -13:45
    11-04-2019

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    13:00 -13:45
    11-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Klub Enigma
    14:00 -14:45
    11-04-2019

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • To, co konieczne, to, co zby­teczne
    14:00 -14:45
    11-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla mło­dzieży przy­go­to­wane w ramach pro­jektu „Wszystko, co naj­waż­niejsze, czyli poczy­tajmy i poroz­ma­wiajmy o war­to­ściach”.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    14:00 -14:45
    11-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

12
  • Oto jest Byd­goszcz
    09:00 -10:30
    12-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne w Dzie­cięcej Aka­demii Czy­tania Bajek dla przed­szko­laków i uczniów klas I-III pro­mu­jące czy­tel­nictwo. Głośne czy­tanie wybra­nych tekstów lite­rac­kich o tema­tyce zwią­zanej z tematem spo­tkania. Zajęcia są uatrak­cyj­niane poga­danką lub pre­zen­tacją, zabaw­nymi aneg­do­tami, rozmową kie­ro­waną z dziećmi na temat czy­ta­nych utworów oraz dającą im moż­li­wość wyra­żenia swoich emocji. Maluchy wyko­nują prace pla­styczne lub inne zadania (np. krzy­żówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).

  • Oto jest Byd­goszcz
    11:00 -12:30
    12-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne w Dzie­cięcej Aka­demii Czy­tania Bajek dla przed­szko­laków i uczniów klas I-III pro­mu­jące czy­tel­nictwo. Głośne czy­tanie wybra­nych tekstów lite­rac­kich o tema­tyce zwią­zanej z tematem spo­tkania. Zajęcia są uatrak­cyj­niane poga­danką lub pre­zen­tacją, zabaw­nymi aneg­do­tami, rozmową kie­ro­waną z dziećmi na temat czy­ta­nych utworów oraz dającą im moż­li­wość wyra­żenia swoich emocji. Maluchy wyko­nują prace pla­styczne lub inne zadania (np. krzy­żówki, rebusy, zagadki, quizy itp.).

13
14
15
  • Pro­gra­mo­wanie z Ozo­botem
    08:30 -10:00
    15-04-2019

    Zajęcia eduka­cyjne dla kl. 1 – 3 szkoły pod­sta­wowej. Cele zajęć:

    • podno­szenie kompe­tencji infor­ma­tycz­nych uczniów;
    • rozwi­janie umiejęt­ności rozu­mienia, anali­zo­wania i rozwią­zy­wania pro­blemów;
    • nauczanie progra­mo­wania i rozwią­zy­wania pro­blemów z wykorzy­sta­niem urzą­dzeń cyfro­wych.
  • Język angielski dla seniorów
    11:00 -12:30
    15-04-2019

    Celem kursu jest nabycie przez uczest­ników pod­sta­wo­wych kom­pe­tencji języ­ko­wych. Kur­sanci poznają zwroty i wyra­żenia nie­zbędne w pod­sta­wowej komu­ni­kacji w jęz. angiel­skim w różnych sytu­acjach życio­wych, z którymi uczest­nicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobież­nych kon­tak­tach z obco­kra­jow­cami w Polsce.

16
  • Pro­gra­mo­wanie z Ozo­botem
    08:30 -10:00
    16-04-2019

    Zajęcia eduka­cyjne dla kl. 1 – 3 szkoły pod­sta­wowej. Cele zajęć:

    • podno­szenie kompe­tencji infor­ma­tycz­nych uczniów;
    • rozwi­janie umiejęt­ności rozu­mienia, anali­zo­wania i rozwią­zy­wania pro­blemów;
    • nauczanie progra­mo­wania i rozwią­zy­wania pro­blemów z wykorzy­sta­niem urzą­dzeń cyfro­wych.
17
  • Język angielski dla seniorów
    11:00 -12:30
    17-04-2019

    Celem kursu jest nabycie przez uczest­ników pod­sta­wo­wych kom­pe­tencji języ­ko­wych. Kur­sanci poznają zwroty i wyra­żenia nie­zbędne w pod­sta­wowej komu­ni­kacji w jęz. angiel­skim w różnych sytu­acjach życio­wych, z którymi uczest­nicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobież­nych kon­tak­tach z obco­kra­jow­cami w Polsce.

18
19
20
21
22
23
24
25
26
  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    09:00 -09:45
    26-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    10:00 -10:45
    26-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    11:00 -11:45
    26-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    12:00 -12:45
    26-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    13:00 -13:45
    26-04-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

27
28
29
  • Barwy i symbole naro­dowe
    09:00 -10:30
    29-04-2019

    Cele zajęć dla naj­młod­szych uczniów:

    • kształ­to­wanie sza­cunku dla wła­snego państwa oraz poczucia toż­sa­mości naro­dowej,
    • roz­wi­janie u uczniów zain­te­re­sowań sym­bo­lami naro­do­wymi,
    • kształ­to­wanie postaw patrio­tycz­nych,
    • roz­bu­dzanie zain­te­re­sowań czy­tel­ni­czych.
  • Barwy i symbole naro­dowe
    11:00 -12:30
    29-04-2019

    Cele zajęć dla naj­młod­szych uczniów:

    • kształ­to­wanie sza­cunku dla wła­snego państwa oraz poczucia toż­sa­mości naro­dowej,
    • roz­wi­janie u uczniów zain­te­re­sowań sym­bo­lami naro­do­wymi,
    • kształ­to­wanie postaw patrio­tycz­nych,
    • roz­bu­dzanie zain­te­re­sowań czy­tel­ni­czych.
30
  • Mój bajkowy przy­ja­ciel
    Cały dzień
    30-04-2019

    Ostatni dzień przyj­mo­wania prac na konkurs pla­styczny dla uczniów kl. 1 – 3 szkół pod­sta­wo­wych z woj. kujawsko-pomor­skiego.

  • Barwy i symbole naro­dowe
    09:00 -10:30
    30-04-2019

    Cele zajęć dla naj­młod­szych uczniów:

    • kształ­to­wanie sza­cunku dla wła­snego państwa oraz poczucia toż­sa­mości naro­dowej,
    • roz­wi­janie u uczniów zain­te­re­sowań sym­bo­lami naro­do­wymi,
    • kształ­to­wanie postaw patrio­tycz­nych,
    • roz­bu­dzanie zain­te­re­sowań czy­tel­ni­czych.
  • Barwy i symbole naro­dowe
    11:00 -12:30
    30-04-2019

    Cele zajęć dla naj­młod­szych uczniów:

    • kształ­to­wanie sza­cunku dla wła­snego państwa oraz poczucia toż­sa­mości naro­dowej,
    • roz­wi­janie u uczniów zain­te­re­sowań sym­bo­lami naro­do­wymi,
    • kształ­to­wanie postaw patrio­tycz­nych,
    • roz­bu­dzanie zain­te­re­sowań czy­tel­ni­czych.
  • Barwy i symbole naro­dowe
    13:00 -14:30
    30-04-2019

    Cele zajęć dla naj­młod­szych uczniów:

    • kształ­to­wanie sza­cunku dla wła­snego państwa oraz poczucia toż­sa­mości naro­dowej,
    • roz­wi­janie u uczniów zain­te­re­sowań sym­bo­lami naro­do­wymi,
    • kształ­to­wanie postaw patrio­tycz­nych,
    • roz­bu­dzanie zain­te­re­sowań czy­tel­ni­czych.
Maj
Maj
Maj
Maj
Maj