Wyda­rzenia

2018 >
Kwie­cień
«
»
Pn
Wt
Śr
Czw
Pt
So
Nd
Marzec
Marzec
Marzec
Marzec
Marzec
Marzec
1
2
3
4
5
6
7
8
9
  • Recy­ta­tO­RATOR
    09:30 -12:00
    09-04-2018

    RECY­TA­TO­RATOR – Konkurs recy­ta­torsko-ora­torski adre­so­wany do uczniów gim­na­zjów z Byd­goszczy i regionu, pre­mio­wany dodat­ko­wymi punk­tami, które będą doli­czane do wyników testów gim­na­zjal­nych przy apli­ko­waniu do szkoły ponad­gim­na­zjalnej. Uczest­nicy przy­go­to­wują dwu­ele­men­towe wystą­pienia skła­da­jące się z recy­tacji wybra­nego frag­mentu prozy oraz krót­kiego prze­mó­wienia uza­sad­nia­ją­cego wybór.
    9.30- 10.45 – prze­słu­chania kon­kur­sowe
    10.45 – 11.30 wykład – „Rok 2018 rokiem praw kobiet”
    Zwie­dzanie wystawy książek o kobie­tach oraz sali poświę­conej Maria­nowi Rejew­skiemu
    11.30 – ogło­szenie wyników

  • Klub Enigma
    13:00 -13:45
    09-04-2018

    Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydo­stać się z pomiesz­czenia w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Klub Enigma
    14:00 -14:45
    09-04-2018

    Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydo­stać się z pomiesz­czenia w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

10
11
12
  • Konfe­ren­cja „Biblio­teka – Cyber­prze­strzeń – Komuni­ka­cja“
    10:00 -14:45
    12-04-2018

    W progra­mie:

    • Podsu­mo­wa­nie kon­kursu „Litera­tura nie­miecka w ilustra­cji” oraz wręcze­nie nagród laure­atom
    • Kompe­ten­cje infor­ma­cyjne mło­dzieży w świetle badań biome­trycz­nych – dr hab. Małgo­rzata Kisilow­ska – Wydział Dzien­ni­kar­stwa Infor­ma­cji i Biblio­lo­gii Uniwer­sy­tetu Warszaw­skiego
    • Biblio­teki w świecie wirtu­al­nej i wzboga­co­nej rzeczy­wi­sto­ści – prof. dr hab. Woj­ciech Cellary – Katedra Techno­lo­gii Infor­ma­cyj­nych Uniwer­sy­tetu Ekono­micz­nego w Pozna­niu
    • Connec­ting Educa­tion and Library Through Online Commu­ni­ca­tion. The role of Psycho­logy (Współ­dzia­ła­nie biblio­teki i podmio­tów eduka­cyj­nych w cyber­prze­strzeni. Aspekt psycho­lo­giczny) – Mirjana Rupar – Faculty of Social Studies Masaryk Univer­sity Brno
    • Oblicza sieci – Robert Preus – Kuja­w­sko-Pomo­r­skie Centrum Eduka­cji Nauczy­cieli w Bydgosz­czy
    • Czy papie­rowa książka to efek­towny luksus? Przy­szłość książki w dobie cyfry­za­cji – Agnieszka Gro­chocka, Maria Radzi­ń­ska-Sie­dla­­czek – Zespół Szkół Ogólno­kształ­cą­cych nr 6 w Bydgosz­czy
    • Nowa odsłona portalu infor­ma­cyj­nego EDUPO­LIS – Beata Cieśliń­ska, Ryszard Karczew­ski – Pedago­giczna Biblio­teka Woje­wódzka w Bydgosz­czy
  • Język angielski dla seniorów
    12:30 -14:00
    12-04-2018

    Celem kursu jest nabycie przez uczest­ników pod­sta­wo­wych kom­pe­tencji języ­ko­wych. Kur­sanci poznają zwroty i wyra­żenia nie­zbędne w pod­sta­wowej komu­ni­kacji w jęz. angiel­skim w różnych sytu­acjach życio­wych, z którymi uczest­nicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobież­nych kon­tak­tach z obco­kra­jow­cami w Polsce.

13
14
15
16
  • Klub Enigma
    08:45 -09:30
    16-04-2018

    Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydo­stać się z pomiesz­czenia w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Legendy byd­go­skie
    09:00 -10:30
    16-04-2018

    Zajęcia dla dzieci w wieku przed­szkolnym i wcze­snosz­kolnym. Uczest­nicy poznają podania, legendy, baśnie i bajki o tema­tyce regio­nalnej, rysują, kolo­rują, tworzą, bawią się.

  • Klub Enigma
    09:45 -10:30
    16-04-2018

    Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydo­stać się z pomiesz­czenia w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Klub Enigma
    10:45 -11:30
    16-04-2018

    Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydo­stać się z pomiesz­czenia w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Legendy byd­go­skie
    11:00 -12:30
    16-04-2018

    Zajęcia dla dzieci w wieku przed­szkolnym i wcze­snosz­kolnym. Uczest­nicy poznają podania, legendy, baśnie i bajki o tema­tyce regio­nalnej, rysują, kolo­rują, tworzą, bawią się.

  • Klub Enigma
    11:45 -12:30
    16-04-2018

    Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydo­stać się z pomiesz­czenia w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Szkoła naszych dziadków i pra…
    12:15 -13:15
    16-04-2018

    Zajęcia dla dzieci prze­by­wa­ją­cych w szpi­talu pre­zen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwu­dzie­sto­lecia mię­dzy­wo­jen­nego.

17
18
19
20
  • Klub Enigma
    09:00 -09:45
    20-04-2018

    Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydo­stać się z pomiesz­czenia w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    09:00 -09:45
    20-04-2018

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • O Marianie Rejew­skim
    09:00 -09:45
    20-04-2018

    Poga­danka, zwie­dzanie wystawy, krzy­żówki, komiksy, książki o Rejew­skim i szy­fro­waniu – zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów, wzbo­ga­ca­jące wiedzę o wybitnym byd­gosz­cza­ninie.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    10:00 -10:45
    20-04-2018

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • O Marianie Rejew­skim
    10:00 -10:45
    20-04-2018

    Poga­danka, zwie­dzanie wystawy, krzy­żówki, komiksy, książki o Rejew­skim i szy­fro­waniu – zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów, wzbo­ga­ca­jące wiedzę o wybitnym byd­gosz­cza­ninie.

  • Klub Enigma
    10:00 -10:45
    20-04-2018

    Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydo­stać się z pomiesz­czenia w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • O Marianie Rejew­skim
    11:00 -11:45
    20-04-2018

    Poga­danka, zwie­dzanie wystawy, krzy­żówki, komiksy, książki o Rejew­skim i szy­fro­waniu – zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów, wzbo­ga­ca­jące wiedzę o wybitnym byd­gosz­cza­ninie.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    11:00 -11:45
    20-04-2018

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Klub Enigma
    11:00 -11:45
    20-04-2018

    Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydo­stać się z pomiesz­czenia w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Klub Enigma
    12:00 -12:45
    20-04-2018

    Zamknięci w escape roomie gracze muszą wydo­stać się z pomiesz­czenia w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    12:00 -12:45
    20-04-2018

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • O Marianie Rejew­skim
    12:00 -12:45
    20-04-2018

    Poga­danka, zwie­dzanie wystawy, krzy­żówki, komiksy, książki o Rejew­skim i szy­fro­waniu – zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów, wzbo­ga­ca­jące wiedzę o wybitnym byd­gosz­cza­ninie.

  • Szkoła naszych dziadków i pra…
    13:20 -15:00
    20-04-2018

    Zajęcia dla dzieci pre­zen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwu­dzie­sto­lecia mię­dzy­wo­jen­nego.

21
22
23
24
25
26
  • Angielski kwa­drans
    08:40 -08:55
    26-04-2018

    Nauka języka angiel­skiego dla począt­ku­ją­cych.

  • Losy nauczy­cieli byd­go­skich
    09:00 -10:30
    26-04-2018

    Zajęcia poświę­cone nauczy­cielom, którzy zginęli w maso­wych egze­ku­cjach i w obozach zagłady podczas oku­pacji hitle­row­skiej. Byd­goski wrze­sień 1939 r. oraz tajne nauczanie. Zwie­dzanie stałej wystawy.

  • Język angielski dla seniorów
    12:30 -14:00
    26-04-2018

    Celem kursu jest nabycie przez uczest­ników pod­sta­wo­wych kom­pe­tencji języ­ko­wych. Kur­sanci poznają zwroty i wyra­żenia nie­zbędne w pod­sta­wowej komu­ni­kacji w jęz. angiel­skim w różnych sytu­acjach życio­wych, z którymi uczest­nicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobież­nych kon­tak­tach z obco­kra­jow­cami w Polsce.

  • Szkoła naszych dziadków i pra…
    14:00 -15:30
    26-04-2018

    Zajęcia dla dzieci pre­zen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwu­dzie­sto­lecia mię­dzy­wo­jen­nego.

27
28
29
30
Maj
Maj
Maj
Maj
Maj
Maj