Wyda­rzenia

Kalen­darz pre­zen­tuje zajęcia edu­ka­cyjne, muze­alne, wystawy, spo­tkania autor­skie, szko­lenia i warsz­taty orga­ni­zo­wane przez Peda­go­giczną Biblio­tekę Woje­wódzką im. Mariana Rejew­skiego w Byd­goszczy.

Pn
Wt
Śr
Czw
Pt
So
Nd
Luty
Luty
Luty
Luty
1
2
3
4
  • Pro­gra­mo­wanie z Ozo­botem
    09:00 -10:30
    04-03-2019

    Zajęcia eduka­cyjne dla kl. 1 – 3 szkoły pod­sta­wowej. Cele zajęć:

    • podno­szenie kompe­tencji infor­ma­tycz­nych uczniów;
    • rozwi­janie umiejęt­ności rozu­mienia, anali­zo­wania i rozwią­zy­wania pro­blemów;
    • nauczanie progra­mo­wania i rozwią­zy­wania pro­blemów z wykorzy­sta­niem urzą­dzeń cyfro­wych.
  • Czy wojna jest dla dzieci?
    10:00 -11:30
    04-03-2019

    Zajęcia dla uczniów szkół pod­sta­wo­wych o zagro­że­niach i kon­se­kwen­cjach działań wojen­nych.

5
  • Klub Enigma
    09:30 -10:30
    05-03-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    09:30 -10:30
    05-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • To, co konieczne, to, co zby­teczne
    09:30 -11:00
    05-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla mło­dzieży przy­go­to­wane w ramach pro­jektu „Wszystko, co naj­waż­niejsze, czyli poczy­tajmy i poroz­ma­wiajmy o war­to­ściach”.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    10:30 -11:30
    05-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Klub Enigma
    10:30 -11:30
    05-03-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy powinni ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • To, co konieczne, to, co zby­teczne
    11:00 -12:30
    05-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla mło­dzieży przy­go­to­wane w ramach pro­jektu „Wszystko, co naj­waż­niejsze, czyli poczy­tajmy i poroz­ma­wiajmy o war­to­ściach”.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    11:30 -12:30
    05-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Klub Enigma
    11:30 -12:30
    05-03-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy powinni ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Klub Enigma
    12:30 -13:30
    05-03-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy powinni ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    12:30 -13:30
    05-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Sieć nauczy­cieli jęz. angiel­skiego
    16:30 -18:30
    05-03-2019

    Spo­tkanie w ramach sieci współ­pracy i samo­kształ­cenia nauczy­cieli języka angiel­skiego szkół podsta­wo­wych, koor­dy­no­wanej przez nauczy­­ciela konsu­l­tanta z KPCEN w Byd­goszczy Justynę Adamską.

6
  • Bez­pie­czeń­stwo w sieci
    09:45 -11:15
    06-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla mło­dzieży.

  • Gra o Polskę
    09:45 -10:45
    06-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla kl. 2 – 8 szkoły pod­sta­wowej, na których uczniowie poprzez gry plan­szowe uczą się historii Polski.

  • Klub Enigma
    09:45 -10:45
    06-03-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy powinni ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Stara szkoła
    10:15 -11:45
    06-03-2019

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwudzie­sto­le­cia mię­dzy­wo­jen­nego.

  • Klub Enigma
    10:45 -11:45
    06-03-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy powinni ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Gra o Polskę
    10:45 -11:45
    06-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla kl. 2 – 8 szkoły pod­sta­wowej, na których uczniowie poprzez gry plan­szowe uczą się historii Polski.

  • Bez­pie­czeń­stwo w sieci
    11:15 -12:45
    06-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla mło­dzieży.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    11:45 -12:45
    06-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Klub Enigma
    11:45 -12:45
    06-03-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy powinni ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Klub Enigma
    12:45 -13:45
    06-03-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy powinni ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    12:45 -13:45
    06-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

7
  • To, co konieczne, to, co zby­teczne
    09:00 -10:30
    07-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla mło­dzieży przy­go­to­wane w ramach pro­jektu „Wszystko, co naj­waż­niejsze, czyli poczy­tajmy i poroz­ma­wiajmy o war­to­ściach”.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    10:00 -10:45
    07-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Klub Enigma
    10:00 -10:45
    07-03-2019

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • To, co konieczne, to, co zby­teczne
    10:30 -12:00
    07-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla mło­dzieży przy­go­to­wane w ramach pro­jektu „Wszystko, co naj­waż­niejsze, czyli poczy­tajmy i poroz­ma­wiajmy o war­to­ściach”.

  • Klub Enigma
    11:00 -11:45
    07-03-2019

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    11:00 -11:45
    07-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    12:00 -12:45
    07-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Klub Enigma
    12:00 -12:45
    07-03-2019

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Klub Enigma
    13:00 -13:45
    07-03-2019

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    13:00 -13:45
    07-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

8
9
10
11
  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    09:00 -10:30
    11-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Czy wojna jest dla dzieci?
    10:00 -11:30
    11-03-2019

    Zajęcia dla uczniów szkół pod­sta­wo­wych o zagro­że­niach i kon­se­kwen­cjach działań wojen­nych.

12
13
  • Wiel­ka­nocne opo­wieści
    09:00 -10:30
    13-03-2019

    Zajęcia dla dzieci o tema­tyce zwią­zanej z wiosną i świę­tami. Poga­danka o naj­waż­niej­szych zwy­cza­jach i tra­dy­cjach wiel­ka­noc­nych. Głośne czy­tanie frag­mentów książki „Polskie tra­dycje i oby­czaje”, opo­wia­dania „Mar­tynka i zwie­rzątka” oraz I księgi „Przygód Muminków”. Roz­wią­zy­wanie quizu wiel­ka­noc­nego i wyko­ny­wanie kwiatów z krepy oraz ryso­wanie pisanek.

  • O Marianie Rejew­skim
    09:00 -09:45
    13-03-2019

    Poga­danka, zwie­dzanie wystawy, krzy­żówki, komiksy, książki o Rejew­skim i szy­fro­waniu – zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów, wzbo­ga­ca­jące wiedzę o wybitnym byd­gosz­cza­ninie.

  • Bez­pie­czeń­stwo w sieci
    09:00 -10:30
    13-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla mło­dzieży.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    09:00 -09:45
    13-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Klub Enigma
    09:00 -09:45
    13-03-2019

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    10:00 -10:45
    13-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Klub Enigma
    10:00 -10:45
    13-03-2019

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • O Marianie Rejew­skim
    10:00 -10:45
    13-03-2019

    Poga­danka, zwie­dzanie wystawy, krzy­żówki, komiksy, książki o Rejew­skim i szy­fro­waniu – zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów, wzbo­ga­ca­jące wiedzę o wybitnym byd­gosz­cza­ninie.

  • Bez­pie­czeń­stwo w sieci
    10:30 -12:00
    13-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla mło­dzieży.

  • Wiel­ka­nocne opo­wieści
    11:00 -12:30
    13-03-2019

    Zajęcia dla dzieci o tema­tyce zwią­zanej z wiosną i świę­tami. Poga­danka o naj­waż­niej­szych zwy­cza­jach i tra­dy­cjach wiel­ka­noc­nych. Głośne czy­tanie frag­mentów książki „Polskie tra­dycje i oby­czaje”, opo­wia­dania „Mar­tynka i zwie­rzątka” oraz I księgi „Przygód Muminków”. Roz­wią­zy­wanie quizu wiel­ka­noc­nego i wyko­ny­wanie kwiatów z krepy oraz ryso­wanie pisanek.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    11:00 -11:45
    13-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Język angielski dla seniorów
    11:00 -12:30
    13-03-2019

    Celem kursu jest nabycie przez uczest­ników pod­sta­wo­wych kom­pe­tencji języ­ko­wych. Kur­sanci poznają zwroty i wyra­żenia nie­zbędne w pod­sta­wowej komu­ni­kacji w jęz. angiel­skim w różnych sytu­acjach życio­wych, z którymi uczest­nicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobież­nych kon­tak­tach z obco­kra­jow­cami w Polsce.

  • Klub Enigma
    11:00 -11:45
    13-03-2019

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    12:00 -12:45
    13-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Klub Enigma
    12:00 -12:45
    13-03-2019

    Gracze muszą opuścić pomiesz­czenie w 45 min. By to zrobić, trzeba roz­wiązać kilka zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy muszą ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Wiel­ka­nocne opo­wieści
    13:00 -14:30
    13-03-2019

    Zajęcia dla dzieci o tema­tyce zwią­zanej z wiosną i świę­tami. Poga­danka o naj­waż­niej­szych zwy­cza­jach i tra­dy­cjach wiel­ka­noc­nych. Głośne czy­tanie frag­mentów książki „Polskie tra­dycje i oby­czaje”, opo­wia­dania „Mar­tynka i zwie­rzątka” oraz I księgi „Przygód Muminków”. Roz­wią­zy­wanie quizu wiel­ka­noc­nego i wyko­ny­wanie kwiatów z krepy oraz ryso­wanie pisanek.

  • Dzie­dzictwo kul­tu­rowe Byd­goszczy
    15:30 -17:00
    13-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla stu­dentów historii.

14
  • Wiel­ka­nocne opo­wieści
    09:00 -10:30
    14-03-2019

    Zajęcia dla dzieci o tema­tyce zwią­zanej z wiosną i świę­tami. Poga­danka o naj­waż­niej­szych zwy­cza­jach i tra­dy­cjach wiel­ka­noc­nych. Głośne czy­tanie frag­mentów książki „Polskie tra­dycje i oby­czaje”, opo­wia­dania „Mar­tynka i zwie­rzątka” oraz I księgi „Przygód Muminków”. Roz­wią­zy­wanie quizu wiel­ka­noc­nego i wyko­ny­wanie kwiatów z krepy oraz ryso­wanie pisanek.

  • Stara szkoła
    09:00 -10:30
    14-03-2019

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwudzie­sto­le­cia mię­dzy­wo­jen­nego.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    09:30 -10:15
    14-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    10:15 -11:00
    14-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Stara szkoła
    10:30 -12:00
    14-03-2019

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwudzie­sto­le­cia mię­dzy­wo­jen­nego.

  • Wiel­ka­nocne opo­wieści
    11:00 -12:30
    14-03-2019

    Zajęcia dla dzieci o tema­tyce zwią­zanej z wiosną i świę­tami. Poga­danka o naj­waż­niej­szych zwy­cza­jach i tra­dy­cjach wiel­ka­noc­nych. Głośne czy­tanie frag­mentów książki „Polskie tra­dycje i oby­czaje”, opo­wia­dania „Mar­tynka i zwie­rzątka” oraz I księgi „Przygód Muminków”. Roz­wią­zy­wanie quizu wiel­ka­noc­nego i wyko­ny­wanie kwiatów z krepy oraz ryso­wanie pisanek.

15
16
17
18
  • Język angielski dla seniorów
    11:00 -12:30
    18-03-2019

    Celem kursu jest nabycie przez uczest­ników pod­sta­wo­wych kom­pe­tencji języ­ko­wych. Kur­sanci poznają zwroty i wyra­żenia nie­zbędne w pod­sta­wowej komu­ni­kacji w jęz. angiel­skim w różnych sytu­acjach życio­wych, z którymi uczest­nicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobież­nych kon­tak­tach z obco­kra­jow­cami w Polsce.

19
20
  • Stara szkoła
    10:00 -11:00
    20-03-2019

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwudzie­sto­le­cia mię­dzy­wo­jen­nego.

  • Język angielski dla seniorów
    11:00 -12:30
    20-03-2019

    Celem kursu jest nabycie przez uczest­ników pod­sta­wo­wych kom­pe­tencji języ­ko­wych. Kur­sanci poznają zwroty i wyra­żenia nie­zbędne w pod­sta­wowej komu­ni­kacji w jęz. angiel­skim w różnych sytu­acjach życio­wych, z którymi uczest­nicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobież­nych kon­tak­tach z obco­kra­jow­cami w Polsce.

  • Wiel­ka­nocne opo­wieści
    13:30 -15:00
    20-03-2019

    Zajęcia dla dzieci o tema­tyce zwią­zanej z wiosną i świę­tami. Poga­danka o naj­waż­niej­szych zwy­cza­jach i tra­dy­cjach wiel­ka­noc­nych. Głośne czy­tanie frag­mentów książki „Polskie tra­dycje i oby­czaje”, opo­wia­dania „Mar­tynka i zwie­rzątka” oraz I księgi „Przygód Muminków”. Roz­wią­zy­wanie quizu wiel­ka­noc­nego i wyko­ny­wanie kwiatów z krepy oraz ryso­wanie pisanek.

  • Losy nauczy­cieli byd­go­skich
    14:00 -15:00
    20-03-2019

    Zajęcia poświę­cone nauczy­cielom, którzy zginęli w maso­wych egze­ku­cjach i w obozach zagłady podczas oku­pacji hitle­row­skiej. Byd­goski wrze­sień 1939 r. oraz tajne nauczanie. Zwie­dzanie stałej wystawy.

21
22
23
24
25
  • Marian Rejewski – byd­gosz­czanin, mate­matyk, kryp­tolog
    09:30 -11:00
    25 – 03-2019 – 25-05 – 2019

    Zajęcia pro­wa­dzone przez płk. Jerzego Lelwica o doko­na­niach Mariana Rejew­skiego i grupy pol­skich kryp­to­logów, którzy złamali szyfr Enigmy i przy­czy­nili się do skró­cenia II wojny świa­towej.

  • Wiel­ka­nocne opo­wieści
    10:00 -12:00
    25-03-2019

    Zajęcia dla dzieci o tema­tyce zwią­zanej z wiosną i świę­tami. Poga­danka o naj­waż­niej­szych zwy­cza­jach i tra­dy­cjach wiel­ka­noc­nych. Głośne czy­tanie frag­mentów książki „Polskie tra­dycje i oby­czaje”, opo­wia­dania „Mar­tynka i zwie­rzątka” oraz I księgi „Przygód Muminków”. Roz­wią­zy­wanie quizu wiel­ka­noc­nego i wyko­ny­wanie kwiatów z krepy oraz ryso­wanie pisanek.

  • Język angielski dla seniorów
    11:00 -12:30
    25-03-2019

    Celem kursu jest nabycie przez uczest­ników pod­sta­wo­wych kom­pe­tencji języ­ko­wych. Kur­sanci poznają zwroty i wyra­żenia nie­zbędne w pod­sta­wowej komu­ni­kacji w jęz. angiel­skim w różnych sytu­acjach życio­wych, z którymi uczest­nicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobież­nych kon­tak­tach z obco­kra­jow­cami w Polsce.

26
  • Stara szkoła
    09:30 -11:00
    26-03-2019

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwudzie­sto­le­cia mię­dzy­wo­jen­nego.

  • Moniuszko wczoraj i dziś
    11:00 -13:00
    26-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów orga­ni­zo­wane z okazji 200. rocz­nicy urodzin wybit­nego kom­po­zy­tora.
  • Klub Enigma
    12:00 -12:45
    26-03-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy powinni ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • To, co konieczne, to, co zby­teczne
    12:00 -12:45
    26-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla mło­dzieży przy­go­to­wane w ramach pro­jektu „Wszystko, co naj­waż­niejsze, czyli poczy­tajmy i poroz­ma­wiajmy o war­to­ściach”.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    12:00 -13:30
    26-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Losy nauczy­cieli byd­go­skich
    12:00 -12:45
    26-03-2019

    Zajęcia poświę­cone nauczy­cielom, którzy zginęli w maso­wych egze­ku­cjach i w obozach zagłady podczas oku­pacji hitle­row­skiej. Byd­goski wrze­sień 1939 r. oraz tajne nauczanie. Zwie­dzanie stałej wystawy.

  • To, co konieczne, to, co zby­teczne
    13:00 -13:45
    26-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla mło­dzieży przy­go­to­wane w ramach pro­jektu „Wszystko, co naj­waż­niejsze, czyli poczy­tajmy i poroz­ma­wiajmy o war­to­ściach”.

  • Klub Enigma
    13:00 -13:45
    26-03-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy powinni ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Losy nauczy­cieli byd­go­skich
    13:00 -13:45
    26-03-2019

    Zajęcia poświę­cone nauczy­cielom, którzy zginęli w maso­wych egze­ku­cjach i w obozach zagłady podczas oku­pacji hitle­row­skiej. Byd­goski wrze­sień 1939 r. oraz tajne nauczanie. Zwie­dzanie stałej wystawy.

  • Klub Enigma
    14:00 -14:45
    26-03-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy powinni ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • To, co konieczne, to, co zby­teczne
    14:00 -14:45
    26-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla mło­dzieży przy­go­to­wane w ramach pro­jektu „Wszystko, co naj­waż­niejsze, czyli poczy­tajmy i poroz­ma­wiajmy o war­to­ściach”.

  • Losy nauczy­cieli byd­go­skich
    14:00 -14:45
    26-03-2019

    Zajęcia poświę­cone nauczy­cielom, którzy zginęli w maso­wych egze­ku­cjach i w obozach zagłady podczas oku­pacji hitle­row­skiej. Byd­goski wrze­sień 1939 r. oraz tajne nauczanie. Zwie­dzanie stałej wystawy.

27
28
  • Angielski kwa­drans
    08:40 -08:55
    28-03-2019

    Nauka języka angiel­skiego dla począt­ku­ją­cych.

  • Wielka Liga Czy­tel­ników
    10:00 -14:00
    28-03-2019

    Ogól­no­polski Konkurs dla uczniów szkół pod­sta­wo­wych. Etap woje­wódzki.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    11:00 -11:45
    28-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Losy nauczy­cieli byd­go­skich
    11:00 -12:00
    28-03-2019

    Zajęcia poświę­cone nauczy­cielom, którzy zginęli w maso­wych egze­ku­cjach i w obozach zagłady podczas oku­pacji hitle­row­skiej. Byd­goski wrze­sień 1939 r. oraz tajne nauczanie. Zwie­dzanie stałej wystawy.

  • Klub Enigma
    11:00 -11:45
    28-03-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy powinni ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Losy nauczy­cieli byd­go­skich
    12:00 -13:00
    28-03-2019

    Zajęcia poświę­cone nauczy­cielom, którzy zginęli w maso­wych egze­ku­cjach i w obozach zagłady podczas oku­pacji hitle­row­skiej. Byd­goski wrze­sień 1939 r. oraz tajne nauczanie. Zwie­dzanie stałej wystawy.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    12:00 -12:45
    28-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Klub Enigma
    12:00 -12:45
    28-03-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy powinni ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

  • Aka­demia Gier Logicz­nych
    13:00 -13:45
    28-03-2019

    Zajęcia edu­ka­cyjne dla uczniów.

  • Losy nauczy­cieli byd­go­skich
    13:00 -14:00
    28-03-2019

    Zajęcia poświę­cone nauczy­cielom, którzy zginęli w maso­wych egze­ku­cjach i w obozach zagłady podczas oku­pacji hitle­row­skiej. Byd­goski wrze­sień 1939 r. oraz tajne nauczanie. Zwie­dzanie stałej wystawy.

  • Klub Enigma
    13:00 -13:45
    28-03-2019

    Gracze muszą w 45 minut roz­wiązać wiele zagadek, wykazać się zręcz­no­ścią i umie­jęt­no­ścią logicz­nego myślenia. Uczest­nicy zabawy powinni ze sobą współ­pra­cować i wyko­rzy­stać swoje zdol­ności ana­li­tyczne. Tutaj liczy się spo­strze­gaw­czość, kre­atyw­ność, spryt i wiedza.

29
  • Stara szkoła
    10:00 -11:30
    29-03-2019

    Zajęcia prezen­tu­jące szkołę z okresu zaboru pru­skiego i dwudzie­sto­le­cia mię­dzy­wo­jen­nego.

30
31